Så vackert ❤ många år sedan jag var där nu, tyvärr. "Nästa år kanske", ja du vet...brorsan!!! älska kongo!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så vackert ❤ många år sedan jag var där nu, tyvärr. "Nästa år kanske", ja du vet...brorsan!!! älska kongo!!
Hur svårt kan det vara liksom? Bra terapi nu i mars kanske, kör!Jag har faktiskt Perlontråd på rulle. Funderar på att lära mig knyppla.
Jodå, tanden hade spruckit och fick den lösa delen som satt lite fast i tandköttet avlägsnat och det vassa bortslipat. Sjukt störande men hade inte ont. En snabbisfix på det så man kan leva normalt men han befarar skadan sådan att tanden måste avlägsnas helt och det låter ju inte så kul. Fortsättning följer nästa vecka...Så det var inte så akut…?
Vad är det i paketet?
Beklagar! Hoppas det gick bra och inte kostade som en grå-Rolex!!
Gissa varför jag byter både skjorta, ibland iaf, och manschettknappar.Det svåra med OWGM är ju att försöka ta en bild som inte är identisk med förra uppdateringen
![]()
hoppas det, hojta till då vi är ju några kongoleser här, iaf sommartidSå vackert ❤ många år sedan jag var där nu, tyvärr. "Nästa år kanske", ja du vet...
Kör min på owg. Funkar hittils.Jodå, tanden hade spruckit och fick den lösa delen som satt lite fast i tandköttet avlägsnat och det vassa bortslipat. Sjukt störande men hade inte ont. En snabbisfix på det så man kan leva normalt men han befarar skadan sådan att tanden måste avlägsnas helt och det låter ju inte så kul. Fortsättning följer nästa vecka...
Spontanköpte en DS Action som vi får se nästa månad om jag kan leva med som billig badbar beater. Har sina märken och spår men det var ju pris efter det. Har en G-shock men pallar oftast inte att gå omkring med ett digitalur. Hade inte tänkt orda så mycket om denna på KS men eftersom du frågar...
![]()
Behöver du verkligen tanden?Tackar som frågar men tyvärr var det inte bra alls, se föregående inlägg. Vi vet inte vad det slutar med men befarar brygga eller implantat som ersättare av denna tand.
Will do! Dilemmat är mest att man är bosatt på bästkusten. Lång resa och paradis #1 kan nog diskuteras om vi snackar sommartidhoppas det, hojta till då vi är ju några kongoleser här, iaf sommartid
Vad fin den var! Satt den bra på?Var nära att trilla dit idag. ”Prova den på armen!” Kom på mig själv i sista sekunden.![]()
![]()
Det är inte fullset, övre visdomständer rycktes i ett tidigare skede av mitt liv. Växte bara upp till hälften (typ halvlänkarBehöver du verkligen tanden?
Ett alternativ är att tuggga på andra sidan där det finns ett full-set med tänder
![]()
Ah. Är det inte full-set och det saknas länkar kanske du får komplettera med en flexlänk eller vintageläder.Det är inte fullset, övre visdomständer rycktes i ett tidigare skede av mitt liv. Växte bara upp till hälften (typ halvlänkar) enl dåvarande tandläkare inget att ha och potentiella problemkällor.
Kan du snurra ihop ett till mig snabbt? Gärna rött, blått och vitt! Puss och tackJag har faktiskt Perlontråd på rulle. Funderar på att lära mig knyppla.
Har bara svart tråd men funderar på att försöka leta reda på fler färger. Kanske går att göra något kul av det.Kan du snurra ihop ett till mig snabbt? Gärna rött, blått och vitt! Puss och tack![]()
Jaha är det upp mot Roslagen då eller ner mot Santa Anna's skärgårdDilemmat är mest att man är bosatt på bästkusten.
Attans!Har bara svart tråd men funderar på att försöka leta reda på fler färger. Kanske går att göra något kul av det.![]()
Får gå tillbaka i april och undersöka det om den är kvar. Det är någon slags limited edition vad jag förstår.Vad fin den var! Satt den bra på?
Försök inte. Det är ingen som tror på en avhoppare ändåJaha är det upp mot Roslagen då eller ner mot Santa Anna's skärgård![]()