• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så det var inte så akut…?

Vad är det i paketet?
Jodå, tanden hade spruckit och fick den lösa delen som satt lite fast i tandköttet avlägsnat och det vassa bortslipat. Sjukt störande men hade inte ont. En snabbisfix på det så man kan leva normalt men han befarar skadan sådan att tanden måste avlägsnas helt och det låter ju inte så kul. Fortsättning följer nästa vecka...

Spontanköpte en DS Action som vi får se nästa månad om jag kan leva med som billig badbar beater. Har sina märken och spår men det var ju pris efter det. Har en G-shock men pallar oftast inte att gå omkring med ett digitalur. Hade inte tänkt orda så mycket om denna på KS men eftersom du frågar...
BC55C69D-1207-459F-A769-9C9AF8908C1B.jpeg

Jodå, tanden hade spruckit och fick den lösa delen som satt lite fast i tandköttet avlägsnat och det vassa bortslipat. Sjukt störande men hade inte ont. En snabbisfix på det så man kan leva normalt men han befarar skadan sådan att tanden måste avlägsnas helt och det låter ju inte så kul. Fortsättning följer nästa vecka...

Spontanköpte en DS Action som vi får se nästa månad om jag kan leva med som billig badbar beater. Har sina märken och spår men det var ju pris efter det. Har en G-shock men pallar oftast inte att gå omkring med ett digitalur. Hade inte tänkt orda så mycket om denna på KS men eftersom du frågar...
BC55C69D-1207-459F-A769-9C9AF8908C1B.jpeg
Kör min på owg. Funkar hittils.
1E4E28A8-02E9-4A6F-AB56-162CBAE9F14D.jpeg

Det är inte fullset, övre visdomständer rycktes i ett tidigare skede av mitt liv. Växte bara upp till hälften (typ halvlänkar 🤔) enl dåvarande tandläkare inget att ha och potentiella problemkällor.
Ah. Är det inte full-set och det saknas länkar kanske du får komplettera med en flexlänk eller vintageläder.

Som tur är sitter inte visdom i visdomständer
- En vis person

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp