hammermountain
Silver
Fredag! Snart helg och lotteri, och jag börjar vänja mig vid länk efter att ha sovit med klockan på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer en uppdaterad lista ikvällVet vi hur många av samtliga anmälda som har failat hittills?
Ser härligt ut. Lånat hem tjänstefordonet över helgen för en privatresa kanskeGodmorgon kämparNär solen skiner i väst så är Norge snudd på ett paradis! Det är inte lätt för en gammal hjärntvättad skåning att säga detta men det är sanning
Idag är det dock lite mulet…
![]()
Tyvärr har ju det erbjudandet försvunnit nu.... Annars hade det ju vart en riktigt bra ide... NOT!missa inte den här chansen att slå två flugor på smällen
Säljes/Bytes - OWG lotter
Hej! Nu inför sista veckan av OWG kommer jag att sälja lotter till OWG lotteriet. Det är ju så makalöst bra priser att jag tycker det kan vara värt 175SEK per lott. 50SEK går till maskrosbarn men du får lotten jag tar resten till klockkontot...klocksnack.se
Man blir ju lite nyfiken vem det var som lade ut annonsen.Tyvärr har ju det erbjudandet försvunnit nu.... Annars hade det ju vart en riktigt bra ide... NOT!![]()
Det verkar vara lite tvivelaktig arbetsmoral på banneravdelningen i år.![]()
Självklart en Espresso efter lunchen, men...
![]()
hmmmm. Är det bara en som deltager i årets OWGM 2022 med tanke på den gröna "banner" som han den där fd Batman skyltar med.Luktar muta lång väg.//![]()
Det verkar vara lite tvivelaktig arbetsmoral på banneravdelningen i år.
Är det bara jag som tar ledigt på fredagar för att ladda upp inför utlottningen?
Perfekt, då sticker vi till ad nu, återkommer med resultat sen
![]()