bag
Silver
You are NOT fake news
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
603 sålda lotter är inte fy skam.Ännu en vinstfri fredag i lotteriet men pengarna jag lagt på nitlotter i dragningen tillfaller ju ett gott ändamål så det känns bra i alla fall. Bra känns det också att ha denna OWG-klocka i min ägo, en sorts vinst i sig själv.
![]()
![]()
Tackar!! Möjligtvis utöka min oranga sida
Tackar!! Det verkar visst så. Jag ska be @Berns om nitlotter till nästa veckaStort grattis alla vinnare, speciellt @Vinterdykarn !! Men nu är det väl dags att låta oss andra vinna? Du har ändå vunnit båda veckorna du deltagit![]()
Du är ju grym på att fånga fina priser. Stort grattis. Jätteroligt.Tackar!! Det verkar visst så. Jag ska be @Berns om Nitlotter till nästa vecka.
Fan vad skönt att Lena Handén vuxit ut igen.Äntligen hemkommen och tagit fredag. Barnen hämtade från skola/förskola och matade med varsin glass. Tänkte även överraska frugan med att ha dammsugit tills hon kommer hem som ni serVem vet, då kanske det blir fars dag ikväll
![]()