• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
IMG_7040.jpeg

Jaha ! Skyller ifrån sig. Det var inte jag som gjort fel utan någon annan....//;););)
Jag har ju sagt upp mig, är bara med och leker OWG i år.

Check-in efter många dagarns frånvaro. Fjällen blev inte riktigt som tänkt då jag drog en satans vurpa första dagen. Hjälmen sprucken men inte skallen som tur var. Blev ambulans, ct-scan och hela köret men klarade mig undan med hjärnskakning och spruckna revben. Owg-klockan satt på genom hela kalaset givetvis😎 Nu är det hjärnvila som gäller, trevlig helg på er!
20220318_132256.jpg
Krya på dig!

Efter lunchträningen igår förklarade jag OWGM-konceptet för en kollega. Han såg totalt oförstående ut och visade att han inte hade en klocka alls och frågade om jag inte hade telefon i fickan. DUH!

Kämpa på kamrater, vi går mot ljusare tider!

6091FBFE-91B8-42C5-BEC7-FF12629595B3.jpeg

ps. Jag skall erkänna att jag börjat gilla det lila ”skenet” från klockan.

Check-in efter många dagarns frånvaro. Fjällen blev inte riktigt som tänkt då jag drog en satans vurpa första dagen. Hjälmen sprucken men inte skallen som tur var. Blev ambulans, ct-scan och hela köret men klarade mig undan med hjärnskakning och spruckna revben. Owg-klockan satt på genom hela kalaset givetvis😎 Nu är det hjärnvila som gäller, trevlig helg på er!
20220318_132256.jpg
Krya, hoppas (det låter som) allt gick bra!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp