S
Staafen
Guest
Jag har ju sagt upp mig, är bara med och leker OWG i år.![]()
Jaha ! Skyller ifrån sig. Det var inte jag som gjort fel utan någon annan....//![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har ju sagt upp mig, är bara med och leker OWG i år.![]()
Jaha ! Skyller ifrån sig. Det var inte jag som gjort fel utan någon annan....//![]()
Krya på dig!Check-in efter många dagarns frånvaro. Fjällen blev inte riktigt som tänkt då jag drog en satans vurpa första dagen. Hjälmen sprucken men inte skallen som tur var. Blev ambulans, ct-scan och hela köret men klarade mig undan med hjärnskakning och spruckna revben. Owg-klockan satt på genom hela kalaset givetvisNu är det hjärnvila som gäller, trevlig helg på er!
![]()
Krya, hoppas (det låter som) allt gick bra!Check-in efter många dagarns frånvaro. Fjällen blev inte riktigt som tänkt då jag drog en satans vurpa första dagen. Hjälmen sprucken men inte skallen som tur var. Blev ambulans, ct-scan och hela köret men klarade mig undan med hjärnskakning och spruckna revben. Owg-klockan satt på genom hela kalaset givetvisNu är det hjärnvila som gäller, trevlig helg på er!
![]()
Ja,du tillhör ju den unga generationen....//Jag har ju sagt upp mig, är bara med och leker OWG i år.
Jag börjar gilla den där breitlingen faktiskt…Mini-GTG. Nå gjelder det å ikke prøve en annen klokke på hånden…de neste to timene
![]()
Gikk forbi denne Breitlingen…
![]()
Det beror väl på hur man ser det men ja, kanske det.Ja,du tillhör ju den unga generationen....//![]()
Hittade en video på dig från i helgen. Du måste ta det lugnt @Lesa, tänk på lårbenshalsen.Ja,du tillhör ju den unga generationen....//![]()
Shit, det är ju för 40 år sedan, vart hittade du det klippet på mig. //
Helvete, måste man ha dutt-penna för att följa lotteriet?Incheck och fredag! Lycka till på lotteriet idag
![]()
![]()
Tror det! Nytt upplägg i dagens lotteri ryktades det omHelvete, måste man ha dutt-penna för att följa lotteriet?