• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lite sent men, Fish tacos….. Ja, ni får tänka själva….
82CF6164-C3B5-402C-8ABD-836F1714D1EA.jpeg

Gidder ikke telle ned til 1. april, så kan kutte 1 dag og heller telle ned til W&W 30. mars. Alt hjelper. :)

count-points.gif

@Berns Vad snabb du var med att publicera resultaten i lottlistan idag!
Jag skulle titta på inspelningen i efterhand och tänkte först dubbelkolla mina lottnummer och fick då, för att undvika spoilers, zooma in till vänster och scrolla mig ner tills jag hittade första bokstäverna i mitt namn.
E4416A2D-AF21-40B1-9F37-7B3DAA8ED6DB.png

Jag kan ju så klart anteckna mina lottnummer men har du annars möjlighet att läsa upp vinnarnas namn under sändningen?

Blickar av avund sticker mig som nålar när jag gör entré i stadens ”finaste” matvarubutik. Massproducerade stålrolex i överflöd är ingen match för denna limited edition. ”Come on let’s go!” säger mannen på andra sidan bananerna till sin fru som inte kan sluta stirra av åtrå.
Nu ska jag hem och grilla i det fina vädret.
Bud is love, Bud is irresistable, Bud is OWG.
image.jpg

@Berns Vad snabb du var med att publicera resultaten i lottlistan idag!
Jag skulle titta på inspelningen i efterhand och tänkte först dubbelkolla mina lottnummer och fick då, för att undvika spoilers, zooma in till vänster och scrolla mig ner tills jag hittade första bokstäverna i mitt namn.
E4416A2D-AF21-40B1-9F37-7B3DAA8ED6DB.png

Jag kan ju så klart anteckna mina lottnummer men har du annars möjlighet att läsa upp vinnarnas namn under sändningen?
Absolut, ska ta hjälp av någon flink inför finalen.

Blickar av avund sticker mig som nålar när jag gör entré i stadens ”finaste” matvarubutik. Massproducerade stålrolex i överflöd är ingen match för denna limited edition. ”Come on let’s go!” säger mannen på andra sidan bananerna till sin fru som inte kan sluta stirra av åtrå.
Nu ska jag hem och grilla i det fina vädret.
Bud is love, Bud is irresistable, Bud is OWG.
image.jpg
Anar vi ett visst sug här? 🥴
20211204_085044.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp