Lite sent men, Fish tacos….. Ja, ni får tänka själva….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken nostalgi!!!Konserveradoch mozzarella på varma mackorna.
![]()
Man tager vad man haver o.s.v.Vilken nostalgi!!!
Salmon dial and salmon dish.Lite sent men, Fish tacos….. Ja, ni får tänka själva….
![]()
Salmon dial and salmon dish.
Ska min lilla saabälskande baconskiva köpa nytt gossedjur?
Nja.. En k_kuggla vete fasenSka min lilla saabälskande baconskiva köpa nytt gossedjur?
Är det någon som gillar flygmaskiner , eller?//Nja.. En k_kuggla vete fasen![]()
Grattis. Riktigt häftig!WOW!! Det här var ju en otroligt cool vinst i lotteriet. Handmålad G-Shock CasiOak Inferno IFLwatches. Slutsåld limited edition €599. Aldrig haft en vanlig G-Shock ens…
![]()
Absolut, ska ta hjälp av någon flink inför finalen.@Berns Vad snabb du var med att publicera resultaten i lottlistan idag!
Jag skulle titta på inspelningen i efterhand och tänkte först dubbelkolla mina lottnummer och fick då, för att undvika spoilers, zooma in till vänster och scrolla mig ner tills jag hittade första bokstäverna i mitt namn.
![]()
Jag kan ju så klart anteckna mina lottnummer men har du annars möjlighet att läsa upp vinnarnas namn under sändningen?
Så länge du inte provar bandet på en annan klocka så är ju allt fridens fröjdÄven Batman kan ha en dålig dag!
Nya tag och nya band imorgon
![]()
Min bronsare har ingen länkSå länge du inte provar bandet på en annan klocka så är ju allt fridens fröjd![]()
Veckans offer med noll självrespekt
(från i lördags till idag):
@Jakob Häll
@Karlsson
@NiklasArvid
@slarvsylten
@Perro
@North
@Beastie
@Seikosthlm
@Sennelier
@Ehrnholm
@Epicure.watches
@McNulty
@Kråksaltarn
@DML20
@Deskdiversthlm
@xuper
GRATTIS
![]()
Knacka på hos @Amorell också, han har failatVeckans offer med noll självrespekt
(från i lördags till idag):
@Jakob Häll
@Karlsson
@NiklasArvid
@slarvsylten
@Perro
@North
@Beastie
@Seikosthlm
@Sennelier
@Ehrnholm
@Epicure.watches
@McNulty
@Kråksaltarn
@DML20
@Deskdiversthlm
@xuper
GRATTIS
![]()
Vilken bildserie! Också sjukt att armen ovanför vattnet ser torr ut. Dvs inget har skvimpat och skvätt upp medan du tog bilderna? Imponerande![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag 18.
Anar vi ett visst sug här?Blickar av avund sticker mig som nålar när jag gör entré i stadens ”finaste” matvarubutik. Massproducerade stålrolex i överflöd är ingen match för denna limited edition. ”Come on let’s go!” säger mannen på andra sidan bananerna till sin fru som inte kan sluta stirra av åtrå.
Nu ska jag hem och grilla i det fina vädret.
Bud is love, Bud is irresistable, Bud is OWG.
![]()
Har vi något bildbevis på detta?