Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ni har ju nu en egen sandlåda där ni kan leka numera tills era föräldrar hämtar er…
Det där är ingen höjdare! Kämpa och kryaSoffhäng med tandvärk deluxe… funderar på om jag ska hålla ut till tisdag eller köra 5 mil enkel väg till jourtandläkaren…
![]()
Tack! Nej det är faan ingen dans på rosor…Det där är ingen höjdare! Kämpa och krya![]()
Segt. Hoppas det släpper!Soffhäng med tandvärk deluxe… funderar på om jag ska hålla ut till tisdag eller köra 5 mil enkel väg till jourtandläkaren…
![]()
Åk, inte värt att ha ont!Soffhäng med tandvärk deluxe… funderar på om jag ska hålla ut till tisdag eller köra 5 mil enkel väg till jourtandläkaren…
![]()
Hälsa öjn!Utestängda på balkongen...
![]()
Men det gör ingenting.. Inte med den här utsikten
![]()
![]()
Det där är ingen höjdare! Kämpa och krya![]()
Segt. Hoppas det släpper!
Tack för omtanken! Fick tid på jouren i grannstaden vid lunch så nu blir jag av med det. Bromsar säkerligen upp nya klockköp med…Åk, inte värt att ha ont!
Bara Batman som provat den@Back säkert att du inte provat den ens?
Thread 'SEIKO SRPD21K1' https://klocksnack.se/threads/seiko-srpd21k1.161563/
Tack! Jag började ju liksom plåta medan jag gick i. så just den biten var inte så konstigVilken bildserie! Också sjukt att armen ovanför vattnet ser torr ut. Dvs inget har skvimpat och skvätt upp medan du tog bilderna? Imponerande![]()