Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens vedhuggning snart klar. Sjukt vad med ved det blir av 3 stora träd. Kom som en komplett överraskning
Dessutom växer klockan på mig allteftersom
![]()
Kom osökt att tänka på följandeBlir en finfin fotbollsplan det där, heja
(blev påmind om att jag egentligen borde gå ut och göra något liknande)
Kämpa!Fortfarande kvar! Men börjar känna mig svag.
![]()
haha, klassiker! Den låg nog lite latent i bakhuvudet här medKom osökt att tänka på följande
Åååååka pendeltåg, jag är en loser baby, jag har inget körkortSkryta om att man är en förlorare alltså...?
![]()
❤
Vänta...dålig täckning här, hör dig dåligt just nuÅååååka pendeltåg, jag är en loser baby, jag har inget körkort
Bästa rostenVovve, en kopp mollbergs och njuter av Rögle. Livet kunde vart sämre
![]()
Hela frugans släkt från Äholm/HBG, så inget annat än Zoegas kommer över tröskeln härBästa rostenBodde ett gäng år inom luktavstånd från Zoegas.