Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt skönt att slippa se den klockan, grattis?Från en som ännu inte vågat ställa upp i denna galenskap, vill bara tacka @Seikosthlm för att klockan jag köpte av honom där varenda krona går direkt till maskrosbarn, fantastiskt fint initiativ!
Fantastiskt skönt att slippa se den klockan, grattis?
![]()
❤
Du måste ju bli grande champ om du håller i hela vägen.Helvete, nu blir det svårt….. Har precis hämtat PO’n med ny svart bezel (isf orange), tack till Tidlösa![]()
![]()
Har det varit mycket på jobbet? SKOJA!Aj aj, missat att avrapportera märker jag! Still going strong!
![]()
Fuska?! Kan man verkligen sjunka så lågt?Om det här skall flyga även nästa år krävs nog lite förändringar. Exempelvis krav på incheckning i tråden. Jag känner nog också att det här externa deltagandet med anmälning o deltagande utanför KS blir rätt krystat. Klart det drar in pengar men det kommer att göra att detta tappar sin charm o går i graven. Tyvärr vanligt med alla möjliga aktiviteter, festivaler, happenings etc som växer och blir för stora för sig själva. Känns som vi ligger nära den gränsen i år. Det blir liksom rätt ointressant när man inte har en aning om vilka som är med, vilka som fuskar och var de 300 personer som kanske är med befinner sig. Ta nu inte detta som grinighet för jag tycker själva owg grejen är en riktig höjdare och vill gärna att den skall leva vidare på ett bra sätt. Dock känner jag starkt att mitt eget intresse minskade i år och kör på mest för att det är en kul tråd att följa ändå. Mumin gör en Ben Dover idag...![]()
Du håller inte tätt alltså, stackareMed en WR på 200m klarar Serican en dusch med blomsprutan utan att höja på ögonbrynen. Jag med, även om min WR inte matchar Serican.
![]()
![]()
Du håller inte tätt alltså, stackare![]()
Blir en finfin fotbollsplan det där, hejaDagens vedhuggning snart klar. Sjukt vad med ved det blir av 3 stora träd. Kom som en komplett överraskning
Dessutom växer klockan på mig allteftersom
![]()