• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
20:e mars… nedförsbacken är brant nu 😁👍🏻

DE6E8AAC-8815-4F26-BD7E-C32C9C09B9B4.jpeg

Nu när det börjar bli kärvt vill jag försäkra mig om att andra sköter sig. När är detta avsnittet med vintage watch club inspelat?
@Gummo Tudor?
Jag kanske är ute och cyklar!?

Du kommer nog inte få anställning av OWG,s underrättelsetjänst om du anklagar självaste @Berns för att fuska. När du ändå leker spion så borde du väl listat ut att det var inspelat samtidigt som den här lilla teasern som las ut 3/2 ;) @Back smiska @Viskan för falsk anklagelse!

Ansluter till soldyrkarklubben, lovely 👌🏼
9jqkjKX.jpg

Bonus: Djungelns konung lurar i vegetationen...blodig sammandrabbning, eller kommer han inse att det tilltänkta bytet inte är den vanliga näbbmusen?
Bytet ger ifrån sig ett ynkligt litet pip. det fruktade rovdjuret spurtar in under altanen för att rädda någon slags heder.
qr7yxtp.jpg

Du kommer nog inte få anställning av OWG,s underrättelsetjänst om du anklagar självaste @Berns för att fuska. När du ändå leker spion så borde du väl listat ut att det var inspelat samtidigt som den här lilla teasern som las ut 3/2 ;) @Back smiska @Viskan för falsk anklagelse!

Nu råkar det ju vara som så att Batman är underrättelsechef som i sin tur kan välja att rapportera incidenter och detaljer till el presidente @Berns
Samtidigt så vet vi alla att allt rapporteras inte vidare…eller gör det det?

Nu råkar det ju vara som så att Batman är underrättelsechef som i sin tur kan välja att rapportera incidenter och detaljer till el presidente @Berns
Samtidigt så vet vi alla att allt rapporteras inte vidare…eller gör det det?
Hur Batman jobbar bör inte offentliggöras. I detta fall är det uppenbart att @Viskan försökt misstänkliggöra oskyldiga och borde få någon form av digital reprimand (smörj/smisk/lugg/blåtutte el dyl).

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp