Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var grann. Fyller 50 i år, skulle sitta som en fläskläpp.Råkade köpa ny klocka igen. Kan det inte bli april snart
![]()
![]()
Jag fyllde precis 40. Eftersom jag aldrig får någon fläskläpp av den där läderlappen så fick jag fixa det själv. Sen hur den sitter får jag återkomma medDen var grann. Fyller 50 i år, skulle sitta som en fläskläpp.
Är du verkligen 70-talist med sådana blonda okluvna toppar? Det där verkar JÄVLIGT skumt!!!Slutsurat, grillen på och goa grejer i glaset, rakt in i kaklet ba!...fast kommer förmodligen slockna innan rapport
Smyg-PR på den, och önskar alla sköningar trevlig kväll!
God smak @Affe ! har den svenska originalaffischen, kostade röva men det var det värt.![]()
![]()
Luktar fail, 100%!Råkade köpa ny klocka igen. Kan det inte bli april snart
![]()
![]()
Du har minsann frigång iallafall ! //Vattenbild från Kalkatraz.
![]()
Står inget i reglerna om att man inte får lukta failLuktar fail, 100%!
Jajjemen. Fast nu är det hemdags till fastlandet igen....Du minsann frigång iallafall ! //![]()
Ser bra ut, var ute igår med min sportklocka.Invigt MTB-säsongen med min Orbea Occam. Denna dag 20.
![]()
Det var som fan! Hade räknat hem en bärs redan.Still going strong![]()