Är det en Ryss?Kattmys
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en Ryss?Kattmys
![]()
Jag försöker streama skiten i efterhand men den står bara och laggar... Kollade Fb under tiden och givetvis ramlade jag över resultatet.Dag 20. I chock och upplösningstillstånd efter dagens F1.
![]()
Då sitter vi i samma båtHaha man önskar ju att man fick ta sig något stärkande men inte ens det, har jour fram till imorgon bitti![]()
Nädu, bara en vanlig enÄr det en Ryss?
Ganska lång referens 01 733 7771 3157-07 8 19 15Vad heter denna referensen?
Ok, såg nästan så ut, jag har ett par, underbara djurNädu, bara en vanlig en
Fasen va tradigt.Jag försöker streama skiten i efterhand men den står bara och laggar... Kollade Fb under tiden och givetvis ramlade jag över resultatet.![]()
Nä, nu är jag fan inte helt säkerÄr du HELT hundra?
![]()
Den vill jag se på GTGRåkade köpa ny klocka igen. Kan det inte bli april snart
![]()
![]()
Vafan! Att du ens vågar fortsätta med en sån där fläskig klocka på sidan!?!??! Kan ju inte vara mänskligt, jag förlåter dig om du vill testaRåkade köpa ny klocka igen. Kan det inte bli april snart
![]()
![]()
Ja swatchen är riktigt fläskigVafan! Att du ens vågar fortsätta med en sån där fläskig klocka på sidan!?!??! Kan ju inte vara mänskligt, jag förlåter dig om du vill testa![]()
Självklart. Det löser viDen vill jag se på GTG
Galet! Hur många svindyra klockor har du nu egentligen? Jag skulle också vilja vara ekonomiskt oberoende.Råkade köpa ny klocka igen. Kan det inte bli april snart
![]()
![]()
Vill du bli ekonomiskt oberoende har jag ett tips. Köp inte svindyra klockor. En kompis sa till migGalet! Hur många svindyra klockor har du nu egentligen? Jag skulle också vilja vara ekonomiskt oberoende.![]()
Det måste ju du vara, du köper ju alla City klockor som finns i SverigeGalet! Hur många svindyra klockor har du nu egentligen? Jag skulle också vilja vara ekonomiskt oberoende.![]()
Va? Jag har faktiskt bara köpt en City under mars, den andra var en Tissot.Det måste ju du vara, du köper ju alla City klockor som finns i Sverige![]()
Aha det finns inga mer City , då blir det jobbigt om du gått över till Tissot skall du köpa alla dom då måste du vara ekonomiskt oberoendeVa? Jag har faktiskt bara köpt en City under mars, den andra var en Tissot.![]()
Fina klockor. Men bäst med all patina!Ganska lång referens 01 733 7771 3157-07 8 19 15Länkar till Oris hemsida: https://www.oris.ch/en/watch/divers-sixty-five/01-733-7771-3157-07-8-19-15