• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gymmet

20220320_170848.jpg

Jag hänger i trots att jag missat incheckning nu i några dagar. Börjar komma ihåg att det var exakt såhär jag kände förra året under sista halvan av OWG. Det är som att hela intresset bara dör, orkar inte ens läsa trådar på KS. Tur att det bara är en tredjedel kvar så att man kan bli ”frisk” snart…
56E36D19-A57D-49A8-B392-E44815B6B67D.jpeg

Jag hänger i trots att jag missat incheckning nu i några dagar. Börjar komma ihåg att det var exakt såhär jag kände förra året under sista halvan av OWG. Det är som att hela intresset bara dör, orkar inte ens läsa trådar på KS. Tur att det bara är en tredjedel kvar så att man kan bli ”frisk” snart…
56E36D19-A57D-49A8-B392-E44815B6B67D.jpeg
Ta en treo!!! Fort! Du klarar det, du är inte rädd, du kan flyga...fan fel referens, men håll i håll ut!😀

IMG_7112.jpeg

Ja idag klockan 16:32 var det vårdagsjämning. Skönt ljusare tider stundar. Jag nyss läst detta loppisfynd gjort idag från 1961. Alltså förstahandsutgåvan av en i serien av 4 Tintin album som Bonniers gav ut här i Sverige detta år.
521ED9FC-7924-44FD-B61C-A658A8FE039E.jpeg

Här dricker kapten Haddock inte whisky utan är "kalasmust" minsann och piraternas rom kallas "piratolja". Nostalgi på hög niva. Ha´re //:pompus:

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp