lulemarcus
Silver
Gymmet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Busted! Nä, jag är 14Är du verkligen 70-talist med sådana blonda okluvna toppar? Det där verkar JÄVLIGT skumt!!!
Helvete vad du äter nyttigt!!! Försöker du få mig att få dåligt samvete??Kvällsmat och unge kommissarie Morse står på agendan, blir att äta själv då Lis Tantos är på vift!
![]()
![]()
Vilken tavla!Härligt söndagsväder och redan dag 20! Livet leker
![]()
Ta en treo!!! Fort! Du klarar det, du är inte rädd, du kan flyga...fan fel referens, men håll i håll ut!Jag hänger i trots att jag missat incheckning nu i några dagar. Börjar komma ihåg att det var exakt såhär jag kände förra året under sista halvan av OWG. Det är som att hela intresset bara dör, orkar inte ens läsa trådar på KS. Tur att det bara är en tredjedel kvar så att man kan bli ”frisk” snart…
![]()
Haha man önskar ju att man fick ta sig något stärkande men inte ens det, har jour fram till imorgon bittiTa en treo!!! Fort! Du klarar det, du är inte rädd, du kan flyga...fan fel referens, men håll i håll ut!![]()
Tack! Den blir bara bättre och bättre ju mer resten oxiderarVilken tavla!![]()
Tycker det här börjar bli aningens misstänksamt, som att någon tagit 31 bilder vid ett och samma tillfälle?...tröjan, ljuset...Dag 20.
![]()
Ja, det måste verkligen vara skit-jobbigt att köra med den där klockan… stackarnTycker det här börjar bli aningens misstänksamt, som att någon tagit 31 bilder vid ett och samma tillfälle?...tröjan, ljuset...
![]()
Jag har bara en tröja.Tycker det här börjar bli aningens misstänksamt, som att någon tagit 31 bilder vid ett och samma tillfälle?...tröjan, ljuset...
![]()
Jag har bara en tröja.![]()
Riktigt fin!Då har vi förberett lite inför morgondagen på jobbet, nu ska vi njuta av slutet på helgen
![]()
Tack! Den blir bara bättre och bättre ju mer resten oxiderar![]()
Är det tröjan som gör det till en tuff mars?Jag har bara en tröja.![]()
Inga problem!Är det tröjan som gör det till en tuff mars?
(Du vet att det är ok att byta tröja det är klocka du inte får byta)
Hur gick det med all sand?Inga problem!
Fisk. Tomat. Sås. Lite Italien över enkelheten även om "såsDag 20:3
Gårdagens fångst och dagens middag![]()
![]()
Tack, det var det! En verklig delikatess Sik! AssåFisk. Tomat. Sås. Lite Italien över enkelheten även om "sås
" inte är det vanligaste där. Ser gott ut hursomhelst...