Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den vill jag ha vilken designer?
Melodi ur ”knäpp upp revyn” Då tar vi barnatröjan på , då tar vi barnatröjan på…./
Jag är 99% säker
Urless(fniss) på att fotografera detta åbäket, men är det dags för incheck så är det. Mera Pucko!
![]()
![]()
I wish! @Staafen du kan få låna min klocka när OWG M är slutHmmm, det är inte så att @martaSM30 bytt klocka????![]()
Off topic vad har du för bimmer?Alltid härligt med nya däck!
![]()
Första bytet på bimmern vid 11.300 mil.
Orginalsulorna höll riktigt bra, speciellt med tanke på många resor med mycket last och hög fart på kontinenten.
A6an jag hade innan fick sitt andra byte ungefär här.
Helt otroligt att du är kvar i OWG med den klockan
OWG med en Tudor är lite skillnad mot en Pucko ändå![]()
Sk "Grand Ponnerie" som slår vid varje heltimme.Ponnyklockan har slagit 8 och så är även denna vecka igång. Trevlig måndag på er kämpar
![]()
En sömnig familjekombi. 520d Xdrive från 2015 med lite chipmassage.Off topic vad har du för bimmer?![]()
Eller att du tagit hennes tröja?Hmmm, det är inte så att @martaSM30 bytt klocka????![]()
Nu känner man igen dig din gamla fashionista! Ser t.o.m ut som onepiece eller kanske catsuit?