Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var när jag försökte få in mera sand![]()
haha, ligg still!!!
Jag har ju sett en fin Cartier tank i den här tråden, men en Santos vore inte dumt det heller. Det här är en bra månad att funderar över sitt innehav.Santos är ju ett bra komplement. 100m WR och stilig nog
Du kan väl inte ha kört elvatusenjävla mil på samma däck!? Även om hälften av dom var på vinterdäck så måste det ju vara någon slags rekord att åka typ 6000 mil på ett par sulor!Alltid härligt med nya däck!
![]()
Första bytet på bimmern vid 11.300 mil.
Orginalsulorna höll riktigt bra, speciellt med tanke på många resor med mycket last och hög fart på kontinenten.
A6an jag hade innan fick sitt andra byte ungefär här.
Det var så lite såLunchpaus på altanen. Får tacka @Stefan S för de goda råden om länkar och allmän owgm peppEfter att knappt tagit av klockan alls den senaste veckan känns tyngden naturlig och länken självklar
![]()
![]()
I’m blueee!
![]()
Bra bild! Bb58:an är så galet snygg. Hoppas det kommer en variant med datum inom kort, det skulle vara ett givet köp för migFörsta dagen på föräldraledigheten. Inte så illa ändå…. Men saknar att byta klocka… snart över…. Snart över……
![]()
Var sjukt sugen på att posta den men lyckades hålla mig
Är inte det en sån där homage till den klassiska rolexen ?? finns några såna på tradera för ca 2 lax ... bra grejejer eller ? ?Dag 21! Känner för lite klassisk Death idag!
![]()
Kör tyskt även idag![]()
4....Incheckning dag 21. Hur många tappra börjar det vara kvar?
![]()