Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som du sagt innan... Undrar hur "konstnären" tänkte när motivet gjordes??Ute och sladdar med bågen min, nu är det snart lunch!
![]()
![]()
Det är helt ok med wristshot på nya klockor så här i sista veckan, det vet du va?Kalkonen uppäten och två klockor påväg denna veckan. Spännande vecka![]()
Vanlig vindjacka men nu gav du mig inspiration!Nu känner man igen dig din gamla fashionista! Ser t.o.m ut som onepiece eller kanske catsuit?![]()
Hur går det för dig @Staafen ?Va jag lämnade aslängsen och köpt ett par klockor sen dess![]()
Inga problem här!Hur går det för dig @Staafen ?
Inga problem här!![]()
Oj shit, kronan är i fel läge....Det blev en ny look idag .. samma klocka såklart att. Funkar helt okej med grönt och mörkblått tycker jag..lite james bondigt för smalt band![]()
Inte alls perverstIncheck! Har inte kollat i klocklådan på länge så
det var dags nu. Grabben ville inte ställa upp som modell så jag fick ta lillan istället
![]()
Sjukt roligt när du tappade kniven i första klippet! Var det från efter fisket?![]()
Mauro Noé on Instagram: "Siga 👉 @mauronoe_ siga @mundodasbikes 👈 👍Clica no gostei pow 💬Comenta ai 🚀Mande para os Amigos 📌 nos marque em seu story📸 farei um repost de sua atividade, mostrando sua aventura no pedal🚵♂️🚵♀️🤟😜 𝙎𝙚 𝙜𝙤𝙨𝙩𝙤𝙪, 𝙘𝙡𝙞𝙦𝙪𝙚 𝙣𝙤 𝙗
2M likes, 8,198 comments - mauronoe_ on March 15, 2022: "Siga 👉 @mauronoe_ siga @mundodasbikes 👈 👍Clica no gostei pow 💬Comenta ai 🚀Mande para os Amigos 📌 nos marque em seu story📸 farei um repost de sua atividade, mostrando sua aventura no pedal🚵♂️🚵♀️🤟😜 𝙎𝙚 𝙜𝙤𝙨𝙩𝙤𝙪, 𝙘𝙡𝙞𝙦𝙪𝙚 𝙣𝙤 𝙗𝙤𝙩𝙖𝙤 𝙎𝙀𝙂𝙐𝙄𝙍! 😉...www.instagram.com
Inte alls perverst
Känns det bättre nu tycker du?
Fräsig modell, har aldrig sett den innanKalkonen uppäten och två klockor påväg denna veckan. Spännande vecka![]()
Ja, nu blev det genast mindre perverst
Köpt 3 klockor denna månaden... Men har gett mig fasen på att klara detta så dem får väntaDet är helt ok med wristshot på nya klockor så här i sista veckan, det vet du va?![]()
Du kan vara lugn, klockorna är tillbaka i klocklådan och nerpackade i flyttlådan nuJa, nu blev det genast mindre perverst
Göm klockorna nu bubben, har man von i sitt användarnamn är man vinnare!
#owgvonwin behöver ha ett motto, tänker spontant...Du kan vara lugn, klockorna är tillbaka i klocklådan och nerpackade i flyttlådan nu
#owgmvonwin![]()
Det var när jag försökte få in mera sandSjukt roligt när du tappade kniven i första klippet! Var det från efter fisket?
Santos är ju ett bra komplement. 100m WR och stilig nogFunderar på om man behöver så många fler klockor. En dressare som komplement... och en dykare. Kanske en G-shock... hmm.
![]()