...och där gick det utför!Dag 22! Det blev en ganska bra start på dagen så nu kan det bara gå utför.
![]()
Kaffet är slut.
Och hon som köper nytt är sjuk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...och där gick det utför!Dag 22! Det blev en ganska bra start på dagen så nu kan det bara gå utför.
![]()
Måste erkänna att jag aldrig dragit på en dykare, men det kanske är en upplevelse? Jag tänker neopren och så.....Dag 22, på kontoret. Börjar bli jävligt sugen på att dra på en dykare. Saknar deskdivingen.
![]()
Jag fattar ingenting men adjö dåJag har gett upp. Gav ett extra bidrag till maskrosbarn. Puss alla
Bring it, Batman!
![]()
@Margarinkungen lets go to warJust nu sitter den säkert men man vet aldrig. Du får ta fighten med @Wasabi vid en eventuell försäljning, han hörde av sig på insta![]()
Det var alltså en pulsmätare som slet Rolex DJ från din handledJag har gett upp. Gav ett extra bidrag till maskrosbarn. Puss alla
Bring it, Batman!
![]()
Jag har gett upp. Gav ett extra bidrag till maskrosbarn. Puss alla
Bring it, Batman!
![]()
Det tycks inte finnas några vinnare i krig! Se bara på #sisv du får den@Margarinkungen lets go to war
Det var nödvändigt att ge upp, ibland måste man.Det var alltså en pulsmätare som slet Rolex DJ från din handled
Bra med en extra gåva för att blidka gudarna ändå.
BATMAN @Back
NEEEEJ!!!Köpt lotter till sista utlottningen. Får man byta klocka nu?
![]()
Så skulle William Wallace aldrig sägaDet var nödvändigt att ge upp, ibland måste man.
Ok. Då kör vi på ett tag till.NEEEEJ!!!
Bra!!! Du får inte vara en sån där lallare som fegar ur sista dagarnaOk. Då kör vi på ett tag till.
Bravehart hade ingen Garmin som hägrade.Så skulle William Wallace aldrig säga![]()