Ser hellre på Batman än att få besök av honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
avis på er med datum!Dag 22 - check!![]()
Självklart, men bara om du lägger upp wristshotKöpt lotter till sista utlottningen. Får man byta klocka nu?
![]()
Fin den är! Vad är det för band du har på?Funkar bra att sola med![]()
Håll ut nu tunnisKöpt lotter till sista utlottningen. Får man byta klocka nu?
![]()
Tackar! Det är Molequins grained calf anthraciteFin den är! Vad är det för band du har på?
Tackar! Det är Molequins grained calf anthracite
Såg precis ut som OEM bandet. Köpte inte du på läder eller valde du länk?Tackar! Det är Molequins grained calf anthracite
Det är den här jag har svårt att låta bli. Day-daten är jag inte så sugen på. Jag biter ihop. Klart jag inte ger upp nu.Håll ut nu tunnis. Vad är väl en day date med blå tavla…. när man har en grym Swatch Chrono?
Har du hittat dom än???![]()
Ute med mina elever i skogen och orienterar när det är fint väder![]()
Visst är det så.Västervik?
Köpte på läder men det är kvar i Sverige, jag tycker att denna är lite grövre och mer åt det gråa hålletSåg precis ut som OEM bandet. Köpte inte du på läder eller valde du länk?
Jag har nu sålt två klockor under mars. Det är ju knappast några problem att sälja klockor tänker man. "Kan du skicka några bilder på skicket?".... Ja, visst det är klart. Kommer här...![]()
![]()
![]()
Men VA FAAN.... Hur dum i huvet är jag då![]()