Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Totaly OT men, AWD som fungerar som det ska ger väldigt lång livslängd på däck, Jag har AWD på min bil, frugan har 2WD jag har original däcken på min, den har gått 8200 mil och har väl ca 4-5 mm kvar på mina sulor, på frugans bil är det bytt framdäck 2 ggr på 9500 mil. & nej det är inte hon som kör som en biltjuv.....Sent svar, men det har jag. Gissar på närmare 8 än 6 då stor del av milen gått sommartid på roadtrips. Håller med om att det känns orimligt, men det är dagens sanning. Rätt glad att äntligen slippa run-flatdäcken.
Vi säger så här, jag har vallat brädan för tänker då inte åka helikopter ner@v0n hur många lotter köper du nu då för att säkra helikopterturen?
Mmmmmm Sinn mmmmmmCheckar in dagen med nya glasögon
![]()
Stackas dig! När vi ses idag ska du en liten varm magarinlavett om nu inte lädermuppen redan gjort det innan…Dag 23.
![]()
Är det den dagliga kontrollen av fordonet innan avfärd som det står om i trafikskoleböckernaDag 23 - Kontroll av klocka och kärra.
![]()
❤
Hakuna Matata! Jag har viktigare saker för mig än att träffa dig ikväll, de andra hade jag dock gärna träffat.Stackas dig! När vi ses idag ska du en liten varm magarinlavett om nu inte lädermuppen redan gjort det innan…
Är det Inga som kliar, är det därför du inte kommer?Hakuna Matata! Jag har viktigare saker för mig än att träffa dig ikväll, de andra hade jag dock gärna träffat.
Mycket möjligt men det ska du skita i.Är det Inga som kliar, är det därför du inte kommer?
#sisväkiMycket möjligt men det ska du skita i.![]()
Den är så himla trevlig att få upp i flödet varje dag!Checkar in![]()
Tack! Önskar att jag kunde känna likadant såhär 23 dagar in…Den är så himla trevlig att få upp i flödet varje dag!