S
Staafen
Guest
Det kommer tillbaka. Den är ju underbar!Tack! Önskar att jag kunde känna likadant såhär 23 dagar in…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det kommer tillbaka. Den är ju underbar!Tack! Önskar att jag kunde känna likadant såhär 23 dagar in…
Jadå jag ska inte klaga, den är ju grym! Men det börjar bli lite enformigtDet kommer tillbaka. Den är ju underbar!
Uj, långt var det! Kanske run flat däcken håller längre? .. Dom känns ju som bakelit redan från startSent svar, men det har jag. Gissar på närmare 8 än 6 då stor del av milen gått sommartid på roadtrips. Håller med om att det känns orimligt, men det är dagens sanning. Rätt glad att äntligen slippa run-flatdäcken.
Plockar man bort bundet får det konsekvenser...... Inte alltid klockan tar det på ett bra sätt.Livet är en prövning!☹
Omegan har fått spelet. Just nu efter år av klanderfri gång!!! Fortar sig flera minuter varje timme!!
Har provat avmagnetisering. Hjälpte inte.
Hur enkelt vore det inte att ta en annan klocka när man har lådan full av klart fungerande klockor.
Men icke! Frestare, vik hädan!
Får se det positiva. Har anledning att ställa om klockan 10 gånger per dag. Som klocknörd älskar man ju att pilla med sin klocka.
8 dagar till ska nog gå.
![]()
Säger som @Margarinkungen brukar säga till @Staafen ...Och här ligger man och lider...
![]()
![]()
Det är såååå synd om mig, skönt att du förstååår! * tar gubblur nummer 2 för dagen * hej
Du har alla gånger förtjänat den. Klart du ska offra dig för lagetDet är såååå synd om mig, skönt att du förstååår! * tar gubblur nummer 2 för dagen * hej![]()
Gött, en gubblur kan tas lite varsomhelst bara det är mjuktKunde haft det sämre
![]()
![]()
Låt mig lindra din leda - vi byter!Tack! Önskar att jag kunde känna likadant såhär 23 dagar in…
Fasen vad underbart att fått se dig komma åkandes så bakom kopplad bilMan kunde haft det sämre
![]()
![]()
...men vem är det som kör egentligen?Fasen vad underbart att fått se dig komma åkandes så bakom kopplad bil![]()