Puh. Bra - da er jeg fortsatt med.Batman har en annorlunda kalender
Men med en slik kalender - da får Batman mye å gjøre 1. april
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Puh. Bra - da er jeg fortsatt med.Batman har en annorlunda kalender
+1 på denJag funkar typ likadant, pissregnar säkert...noll sikt, helikopterjäveln störtar?
Och vem vill ha en klocka från Tidlös ändå liksom
@BackÄr det här man meddelar att man är klar för i år? Råkade visst köpa en klocka och prova en annan och sen rullade det på...
/B
Tack! Är relativt ny på pipa. Mest hållt på med cigarrer tidigareKan rekommendera Dunhill Nightcap samt Peterson My Mixture 965.
Finns ett gammalt talesätt från Västergötland. Lyder så här: "När det tar emot sållas agnar från vetet." Tydligen så råder detta talesätt fortfarande bland OWGM deltagare ! //Vad är det med er? Folk faller som furor när det är mindre än en vecka kvar. Loosers gonna loose!
Folk som säger att OWG är lätt med en Rolex. I helvete heller. Jag får krupp… en vecka kvar innan jag för testa dessa tre. Trevlig kväll!
"Hellre gråta i en Ferrari än en Skoda”? Gaska upp dig nu och knyt näven i fickan, det kunde varit värre...har jag hörtFolk som säger att OWG är lätt med en Rolex. I helvete heller. Jag får krupp… en vecka kvar innan jag för testa dessa tre. Trevlig kväll!
Batman den 1a april (av ren rutin och längtan till 2023)Puh. Bra - da er jeg fortsatt med.
Men med en slik kalender - da får Batman mye å gjøre 1. april
Blir det bra då ? Seriös fråga.Slår bea på nytt sätt.
Är det här man meddelar att man är klar för i år? Råkade visst köpa en klocka och prova en annan och sen rullade det på...
/B
Rekommenderas varmt att följa dessa tips.Blir det bra då ? Seriös fråga.
Jag har hört att det är okej att byta klocka om det bara är en vecka kvar, testa och se vad som händer... Eller så hörde jag fel, vet inte riktigtFolk som säger att OWG är lätt med en Rolex. I helvete heller. Jag får krupp… en vecka kvar innan jag för testa dessa tre. Trevlig kväll!
Du kan ju testa....så derfor spør jeg: Er double-wrist-watch-wearing lovlig?
Det vil si: Bære to klokker, så lenge OWG-klokken er på samme håndledd hele mars?
OWG-siden sier ingenting om dette: https://www.owgmarch.com/what-is-owg-march/
Det heter ju ONE watch guy March. You do the math....så derfor spør jeg: Er double-wrist-watch-wearing lovlig?
Det vil si: Bære to klokker, så lenge OWG-klokken er på samme håndledd hele mars?
Jag citerar:...så derfor spør jeg: Er double-wrist-watch-wearing lovlig?
Norsk matte kanske funkar annorlunda?Det heter ju ONE watch guy March. You do the math.
Ha, ha. OK - så one watch GUY - da er @martaSM30 ikke med? Navnet betyr ikke så mye - mer selve reglene.Det heter ju ONE watch guy March. You do the math.
Grattis @JockeKKung !Njuter av en GT till lite Warzone efter dagens vinst
Norsk matte kanske funkar annorlunda?
Fake news: Her er fra www.owgmarch.com / about:Jag citerar:
”OWG March is a personal challenge to wear the same watch for all 31 days of March without putting on any other wristwatch for the hole month.”