• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jodå…nädå….nu är det kvällskäk på G !


E99B3521-AE94-4DBD-80DA-871E7974A236.jpeg
67669502-739C-4B07-8F89-2EC29A4E98B5.jpeg
 
Senast ändrad:
Tack, det var vänligt sagt!
jag hoppar inte ut för att det är tufft utan för att det är dags, behövde något nytt nu och min omega låg och bara väntade. Hade ett litet moment med min vapendragare @jerka2.0 och det passade bara i tiden idag.
tack för den här tiden och lycka till dom sista dagarna.
över och ut.
1166A143-FE0C-426C-88E5-E4A6AAEFCC21.gif
Elvis has left the building
tl:dr jag är en FÖRLORARE!

Äh, jag kommer sakna din närvaro, hej 😘
 
Tack, det var vänligt sagt!
jag hoppar inte ut för att det är tufft utan för att det är dags, behövde något nytt nu och min omega låg och bara väntade. Hade ett litet moment med min vapendragare @jerka2.0 och det passade bara i tiden idag.
tack för den här tiden och lycka till dom sista dagarna.
över och ut.
1166A143-FE0C-426C-88E5-E4A6AAEFCC21.gif
Elvis has left the building
Vem har inte nya saker som ”ligger och väntar”….. ;)
 
Dränker sorgerna efter veckans lottdragning med vin och mat. Såg ju mig själv på Kebenekaises topp tagandes en bild på min nyvunna klocka.

Men icke!!!!!

Fast vem vill frysa nötterna av sig i Jukkasjärvi liksom……. Nä förnekelse funkar inte.
grattis till alla vinnare.
6667758E-F7F6-4D56-987B-66B742CF4822.jpeg
Jag funkar typ likadant, pissregnar säkert...noll sikt, helikopterjäveln störtar?
Och vem vill ha en klocka från Tidlös ändå liksom 🖕🏼🖕🏼
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp