Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Konstig våffla!Jodå…nädå….nu är det kvällskäk på G !
tl:dr jag är en FÖRLORARE!Tack, det var vänligt sagt!
jag hoppar inte ut för att det är tufft utan för att det är dags, behövde något nytt nu och min omega låg och bara väntade. Hade ett litet moment med min vapendragare @jerka2.0 och det passade bara i tiden idag.
tack för den här tiden och lycka till dom sista dagarna.
över och ut.
Elvis has left the building
@lofgrenoDet är aldrig försent att ge upp.
Vem har inte nya saker som ”ligger och väntar”…..Tack, det var vänligt sagt!
jag hoppar inte ut för att det är tufft utan för att det är dags, behövde något nytt nu och min omega låg och bara väntade. Hade ett litet moment med min vapendragare @jerka2.0 och det passade bara i tiden idag.
tack för den här tiden och lycka till dom sista dagarna.
över och ut.
Elvis has left the building
...förlorare har oftast lite svårt att se just den biten men låt nu inte oss störa deras FREEDOMVem har inte nya saker som ”ligger och väntar”…..
Kinden svider än efter @Back så kärleksfullt smekt den men gott är det att kunna välja fritt i klocklådan igen.
hur går det för er andra?
Bjuder på en klassiker från arkivet, hej på dig. @Back !Nyss duschat, skjortan är på, ölen i glaset. Men ville verkligen inte ta på mig Padi'n
Tack för mig och trevlig helg
Nyss duschat, skjortan är på, ölen i glaset. Men ville verkligen inte ta på mig Padi'n
Jag funkar typ likadant, pissregnar säkert...noll sikt, helikopterjäveln störtar?Dränker sorgerna efter veckans lottdragning med vin och mat. Såg ju mig själv på Kebenekaises topp tagandes en bild på min nyvunna klocka.
Men icke!!!!!
Fast vem vill frysa nötterna av sig i Jukkasjärvi liksom……. Nä förnekelse funkar inte.
grattis till alla vinnare.
Nyss duschat, skjortan är på, ölen i glaset. Men ville verkligen inte ta på mig Padi'n
Er beef är fan episk!
7 dager igjen? WHAT. I'm out. Det er vel kun 6 dager igjen...så fremt MoonSwatch typen / køen ikke har ført til at mars har 32 dager?
❤
Övervakningskameran fångade nyss en bild på han den den " pensionären som delar ut bonus" . Han har visst svårt att smyga numera. //
Batman har en annorlunda kalender7 dager igjen? WHAT. I'm out. Det er vel kun 6 dager igjen...så fremt MoonSwatch typen / køen ikke har ført til at mars har 32 dager?
Kan rekommendera Dunhill Nightcap samt Peterson My Mixture 965.Grattis alla vinnare i dagens lotteri!
Detta firas vi givetvis med lite tobak