S
Staafen
Guest
Jag trodde att det var Only Watch Guy March, dvs man ska inte göra något annat än att hålla på med klockor. Köpa, sälja, testa, kolla klockvideos m.m.Det heter ju ONE watch guy March. You do the math.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag trodde att det var Only Watch Guy March, dvs man ska inte göra något annat än att hålla på med klockor. Köpa, sälja, testa, kolla klockvideos m.m.Det heter ju ONE watch guy March. You do the math.
NorrmänFake news: Her er fra www.owgmarch.com / about:
Rules for participation:
1, One selected watch will be used throughout March 2022.
2. Replacement of strap, link, bezel or other external parts is allowed as long as it is the same one watch.
3. The selected watch can be removed during sleep and short periods.
4. We have the full confidence that our members shall follow the rules, common sense and act honestly
Så - hvis man bærer samme klokke på e.g. venstre arm, så kan man ha en annen klokke på høyre arm.
Vi vet ju inte hur @martaSM30 väljer att identifiera sig men vi vet att två klockor är fler än enHa, ha. OK - så one watch GUY - da er @martaSM30 ikke med? Navnet betyr ikke så mye - mer selve reglene.
Det blir One Watch Hen 2023.Ha, ha. OK - så one watch GUY - da er @martaSM30 ikke med? Navnet betyr ikke så mye - mer selve reglene.
Å hur svårt kan det vara ? Blir ju ingen utmaning.Jag trodde att det var Only Watch Guy March, dvs man ska inte göra något annat än att hålla på med klockor. Köpa, sälja, testa, kolla klockvideos m.m.
Flirting with rules:
Ska fundera över natten kliarJag har hört att det är okej att byta klocka om det bara är en vecka kvar, testa och se vad som händer... Eller så hörde jag fel, vet inte riktigt
@loevhagen undrar hur matematiken är på island?En av mina bättre vantar blåste bokstavligen bort tidigare idag...
En klockur per armur…..?@loevhagen undrar hur matematiken är på island?
Med tanke på att det går nästan 14 ISK på en svensk krona så kan man undra@loevhagen undrar hur matematiken är på island?
One Watch Girl???Det blir One Watch Hen 2023.
Hade inte du gått och lagt dig?Fant reglene som gjelder for OWG 2022: De 10 klokkebud.
1. Du skal ikke ha andre klokker enn meg
2. Du skal ikke misbruke klokkens navn
3. Du skal holde klokken hellig
4. Du skal ære din klokke og strap/lenke
5. Du skal ikke hacke din klokke under OWG
6. Du skal ikke avslutte OWG før det har gått 31 dager
7. Du skal ikke prøve annen klokke i mars 2022 på samme arm som OWG-klokken
8. Du skal være en som gjør at «golare får polare»
9. Du skal ikke prøve andres klokker - ever
10. Du skal ikke gå over til OWG-fail tråden
Prøver. Får ikke sove. OWG-mars er komplekse saker.Hade inte du gått och lagt dig?
?Prøver. Får ikke sove. OWG-mars er komplekse saker.
Haha jävligt sant. Men tänker hålla ut. Ändå bara en massa fula smartklockor överallt. ☺Det är aldrig försent att ge upp.
Sluta ta paparazzibilder på mig sa jag!Grattis alla vinnare i veckans och de tidigare veckornas lotterier. Ni är så värdiga vinnare allihopa.
Jag väger typ ingenting och kan ligga på takräcket, inga problem
Woah, det det där set ut som en gren helt i min smak. Hold my beer liksomDet är jobbigt att hålla fast sig i takräcket men med lite träning så…