Det är mer än vad jag kan säga om min Tank, känns lika tomt varje gång. Hade dock varit en riktig rolig träningsklockaSöndagsrundan avklarad
PERFEKT löparklocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är mer än vad jag kan säga om min Tank, känns lika tomt varje gång. Hade dock varit en riktig rolig träningsklockaSöndagsrundan avklarad
PERFEKT löparklocka
Tack, men det kommer inte att hända. Den kom till mig av en speciell anledning. Så händer inget som kräver cash, så kommer nog den här Tudorn att ingå i mitt dödsbo.Skulle du tröttna på klockan efter utmaningen är jag intresserad. Riktigt grym day-date må jag säga
Helt rätt! Håll hårt i den klenodenTack, men det kommer inte att hända. Den kom till mig av en speciell anledning. Så händer inget som kräver cash, så kommer nog den här Tudorn att ingå i mitt dödsbo.
Det är aldrig för sent att ge upp?Dag 28!
Det där var en rejäl batslap på oscarsgalan! Han glömde dock att dra på sig det svarta lädret. Tsk tsk tsskBatman har fått konkurrens så nästa år kanske Will Smith tar över…
Lite hjärnsläpp!Det där var en rejäl batslap på oscarsgalan! Han glömde dock att dra på sig det svarta lädret. Tsk tsk tssk