• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Söndagsrundan avklarad😅
E4B2947D-5C85-4DF9-B3EE-70225D00E133.jpeg

PERFEKT löparklocka👌🏼
Den ser grym ut 👍 Mina döttrar undrar vart du fått tag i den? 😀
Mitt val i år lämpar sig inte riktigt för svettiga aktiviteter tyvärr. Det har varit tomt på handleden under löpturerna. Får tänka till nästa år hehe

Då ska denna gropen organiseras upp med lite mursten och jord. Grabben som nästan är bättre än mig på allt, löpning, pullup, matematik, klättring osv fick igår lära sig att han fortfarande inte klår gubben i att gräva. Där är det bra med låg tyngdpunkt, ett stabilt mellangärde och en styv gubbarygg att backa upp spadtaget med. Grabben var lite sladdrig om jag får säga det själv. Han hade dock också en sämre spade!
3C6DB4A7-4E1E-45A8-A55C-0A1EB8C1571A.jpeg

Jag tror att det var show, Chris ser iof förvånad ut, men alldeles för oberörd ut, dessutom ler Wills ögon om ni kollar på det klippet som ligger på Youtube. :)
Det känner jag mig också säker på att det var. Dels skrattar han sekunderna innan han reser sig, och dels ser det ut som att han knappt kan hålla sig för skratt när han går därifrån.

Kom igen nu alla som inte pytsat in en liten peng för att spräcka 200K-gränsen!! ☝️
Följ @Fliegerchronograph🚁 ´s ut/uppmaning. :)
Söndag, sommartid och Serica

29075EAB-BE6A-4CC8-A83D-42B1C09D2C65.jpeg

Nu är det blott fem dagar kvar av utmaningen och vi är löjligt nära att ha samlat in 200000:- tillsammans. Dessvärre har inga pengar kommit in sedan lottdragningen i fredags. Om vi delar de 7400:- som återstår mellan oss gissningsvis 200 kvarvarande deltagare så blir det 37:- var. Jag kan dra det första strået till stacken och avrundar upp till 50:-, en summa alla kan avvara så här ett par dagar efter lön. Kom igen klockkamrater, nu kör vi och visar Maskrosbarn och världen i övrigt att vi tillfälliga OWG:are har hjärtat på rätt ställe och är starka tillsammans!

Före:

B62F6DA4-2B3F-4FF6-938C-388859FC086D.jpeg

Efter:

112F904D-DF29-4803-A9A5-7E2D36999DF9.jpeg
196300.JPG

3700 bagis kvar.
GO OWGM!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp