Den ser grym utSöndagsrundan avklarad![]()
![]()
PERFEKT löparklocka![]()
![Thumbs up :thumbsup: 👍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f44d.png)
![Grinning face :grinning: 😀](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Mitt val i år lämpar sig inte riktigt för svettiga aktiviteter tyvärr. Det har varit tomt på handleden under löpturerna. Får tänka till nästa år hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den ser grym utSöndagsrundan avklarad![]()
![]()
PERFEKT löparklocka![]()
Visst är den härlig!Den ser grym utMina döttrar undrar vart du fått tag i den?
Mitt val i år lämpar sig inte riktigt för svettiga aktiviteter tyvärr. Det har varit tomt på handleden under löpturerna. Får tänka till nästa år hehe
Ibland blir man för stor för sitt eget bästa helt enkelt…Lite hjärnsläpp!
Är man kändis så får man stå ut med att folk skojar på ens bekostnad (värre skämt har ju sagts)
Underbart, grattis! Och en nanny dog också, bästa rasenIncheck #28 - Måndag och min OWGM-bebis fyller 1månad, hipp hipp hurra!
![]()
![]()
Nu så…börjar jag bli beredd att byta om 4 dagar @Back. Tack för försöket dock. Checkar in dag 28, tar ett telefonmöte till fots som vanligt. Ha en underbar månd alla OWGare.
Jag tror att det var show, Chris ser iof förvånad ut, men alldeles för oberörd ut, dessutom ler Wills ögon om ni kollar på det klippet som ligger på Youtube.Ibland blir man för stor för sitt eget bästa helt enkelt…
Det känner jag mig också säker på att det var. Dels skrattar han sekunderna innan han reser sig, och dels ser det ut som att han knappt kan hålla sig för skratt när han går därifrån.Jag tror att det var show, Chris ser iof förvånad ut, men alldeles för oberörd ut, dessutom ler Wills ögon om ni kollar på det klippet som ligger på Youtube.![]()
Ja! klart vi kör Clubhouse. Sista natten med gänget...Dag 28 - Bara några futtiga arbetsdagar kvar. Ser fram emot uppesittarkväll på torsdag. Blir det clubhouse eller @Berns ?
![]()
Vi börjar bli för många. Nästa år kanske vi får införa någon form av organiserad tjallarverksamhet. Tänker att alla kan få någon eller några att hålla extra bevakning på.
Söndag, sommartid och Serica
![]()
Nu är det blott fem dagar kvar av utmaningen och vi är löjligt nära att ha samlat in 200000:- tillsammans. Dessvärre har inga pengar kommit in sedan lottdragningen i fredags. Om vi delar de 7400:- som återstår mellan oss gissningsvis 200 kvarvarande deltagare så blir det 37:- var. Jag kan dra det första strået till stacken och avrundar upp till 50:-, en summa alla kan avvara så här ett par dagar efter lön. Kom igen klockkamrater, nu kör vi och visar Maskrosbarn och världen i övrigt att vi tillfälliga OWG:are har hjärtat på rätt ställe och är starka tillsammans!
Före:
![]()
Efter:
![]()