• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu börjar det närma sig, det enda som kan få av Tanken nu är väl en ukrainsk traktor.
753FCCB9-DEEA-4D56-9279-23B332B740CC.jpeg
 
Grannarna tror fortfarande att jag bygger en köksträdgård, förutom kanske den sluge gamla bonden bredvid. Det var kanske så Josef Fritzel lurade kvarteret att tro att allt var lugnt på gatan? I själva verket bygger jag en sarkofag till alla OWG-lik i tråden. Allt från Rålex, My Little Pony samt Triwa Sea Plastic kan offras här. @Jakob Häll ska hålla i ceremonin som överste präst. Han gigar gratis eftersom han har en del skam att beta av. Det finns gott om plats och det går fint att vallfärda till Skåne den 1:a april kl 00:01. Batman kan ta med sin strålkastare för stämnings skull och om någon sitter på en rökmaskin går det bra att medbringa. Jag står för aceton, lut och kungsvatten, allt djävulskap som översteprästen kan önska! Väl mött kämpar 🇺🇦
D09E1B07-2DBA-462B-82CB-04442A190353.jpeg
 
Grannarna tror fortfarande att jag bygger en köksträdgård, förutom kanske den sluge gamla bonden bredvid. Det var kanske så Josef Fritzel lurade kvarteret att tro att allt var lugnt på gatan? I själva verket bygger jag en sarkofag till alla OWG-lik i tråden. Allt från Rålex, My Little Pony samt Triwa Sea Plastic kan offras här. @Jakob Häll ska hålla i ceremonin som överste präst. Han gigar gratis eftersom han har en del skam att beta av. Det finns gott om plats och det går fint att vallfärda till Skåne den 1:a april kl 00:01. Batman kan ta med sin strålkastare för stämnings skull och om någon sitter på en rökmaskin går det bra att medbringa. Jag står för aceton, lut och kungsvatten, allt djävulskap som översteprästen kan önska! Väl mött kämpar 🇺🇦
D09E1B07-2DBA-462B-82CB-04442A190353.jpeg
Fan så fint gjort av dig, jag kommer lätt och ska stå å heja på! Om publiken får vara med kan jag kanske få kasta i något lik också!?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp