Nu börjar det närma sig, det enda som kan få av Tanken nu är väl en ukrainsk traktor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt rebranding nu när kefiren är portad.
Hälsa Hugo att han får ta det lugnt med handfatet hädanefter.
Dag 29, det är inte speciellt roligt och var f*n tog våren vägen
Grabbar får man vara med i uppvikta-ärmar-på-adidas-tracksuit-ligan?Två dagar till i flyttkaoset, ser fram emot flytt nu
Självklart!Grabbar får man vara med i uppvikta-ärmar-på-adidas-tracksuit-ligan?
Fan så fint gjort av dig, jag kommer lätt och ska stå å heja på! Om publiken får vara med kan jag kanske få kasta i något lik också!?Grannarna tror fortfarande att jag bygger en köksträdgård, förutom kanske den sluge gamla bonden bredvid. Det var kanske så Josef Fritzel lurade kvarteret att tro att allt var lugnt på gatan? I själva verket bygger jag en sarkofag till alla OWG-lik i tråden. Allt från Rålex, My Little Pony samt Triwa Sea Plastic kan offras här. @Jakob Häll ska hålla i ceremonin som överste präst. Han gigar gratis eftersom han har en del skam att beta av. Det finns gott om plats och det går fint att vallfärda till Skåne den 1:a april kl 00:01. Batman kan ta med sin strålkastare för stämnings skull och om någon sitter på en rökmaskin går det bra att medbringa. Jag står för aceton, lut och kungsvatten, allt djävulskap som översteprästen kan önska! Väl mött kämpar
Nu börjar det närma sig, det enda som kan få av Tanken nu är väl en ukrainsk traktor.
Vi måste göra allt för att stödja dessa 3 ränder när dem infört sanktioner mot deras största kundgruppSjälvklart!
snart blir det rotation…monterar nog länk i slutspurten för att orka med.
Kanske, vi ska först bestämma om vi inte även ska använda sarkofagen som familjegrav? Annars går det fint så länge det är fritt från kvicksilverFan så fint gjort av dig, jag kommer lätt och ska stå å heja på! Om publiken får vara med kan jag kanske få kasta i något lik också!?
Denna blir det på fredag, bland annat
Aha, allmänna fashiondagen idag alltså! Skönt att slippa skämmas bland slätstrukna manschetter och välkammade armhår för en gångs skull.
(obs, inget fel på manschetter)
Det är vackert så att jag blir tårögdAha, allmänna fashiondagen idag alltså! Skönt att slippa skämmas bland slätstrukna manschetter och välkammade armhår för en gångs skull.
(obs, inget fel på manschetter)
Hoppsan ! En från "failtråden" Good //3 ynka tusenlappar kvar! Sista rycket nu!!
Vad får man för 3000:- :
Ca: 70% av ett textilband till en BB58 925
Ca: 30% av ett gummi med tillhörande viklås till en Omega Aqua Terra.
Ca: 120% av ett viklås till en GS
Obeskrivlig glädje på KS
Ger man upp så gör manOWG March har aldrig varit lättare
Klart att det är lätt när man failade för snart två veckor sedanOWG March har aldrig varit lättare