• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
- Dag 29 - 5:e och sista tisdagen i denna utmaning. Passar på att fånga solens entré ovan trädtopparna.

20220329_063728.jpg

Dag 29.

Hm…kunde inte hålla mig igen trots att jag har slutat, så jag blev blev tvungen och dra till Statoil och köpa mg en dosa snus innan jag äntrade stationen . För det är endast där det går att köpa Göteborgs Prima Fint 😅!

Satfläsk vad fint den satt under läppen 🤙🏼

F10075FA-239B-4F61-8C49-7EEA92DEFA61.jpeg
D3FDD570-5A7F-4D97-B643-FD7EAB22D1ED.jpeg

Senast ändrad:
Första owg-året för mig börjar lida mot sitt slut. Ett kvitto på obefintlig självbevarelsedrift och noll karaktär genom fail efter 18 dagar, men fan vad härliga ni alla är och vilken bössa vi skrapat ihop! Ett helt tappat gäng! Känns kul att få ha varit med… ett sista dödsryck från den här sprattlande owg-gäddan nu bara! Snart 200k! Återigen grymt @Berns och @Staafen 👏🏼 Och alla sponsorer!

Tack alla för god ton. Finns även på insta för fortsatt tugg framöver för den som använder det mer:

https://www.instagram.com/p/CbrL52Nt1Sp/?utm_medium=copy_link

490238B8-E16F-4CCA-A2CF-50AF283A5C61.jpeg

Första owg-året för mig börjar lida mot sitt slut. Ett kvitto på obefintlig självbevarelsedrift och noll karaktär genom fail efter 18 dagar, men fan vad härliga ni alla är och vilken bössa vi skrapat ihop! Ett helt tappat gäng! Känns kul att få ha varit med… ett sista dödsryck från den här sprattlande owg-gäddan nu bara! Snart 200k! Återigen grymt @Berns och @Staafen 👏🏼 Och alla sponsorer!

Tack alla för god ton. Finns även på insta för fortsatt tugg framöver för den som använder det mer:

https://www.instagram.com/p/CbrL52Nt1Sp/?utm_medium=copy_link

490238B8-E16F-4CCA-A2CF-50AF283A5C61.jpeg

Verkligen roligt att du var med i år och bra kämpat i 18 dagar iaf. 😁

Pga hög belastning på jobb och privat har jag inte varit så delaktig i roddandet i år så jag kan inte ta åt mig någon ära. Min gode vän @Berns däremot har gjort ett helt otroligt jobb med att styra upp som vanligt så en stor applåd till honom. 👏🏼

IMG_7415.jpeg

Godmorgon. Tnr: 290722. Nyss hemkommen från en uppfriskande morgonpromenad, strax..
IMG_7419.jpeg

kommer det bli nybryggt kaffe och god frukost. Ha´re bra// :pompus: (Man måste på något sätt övertyga sig om livets magi. Bakom varje hörn, ett nytt äventyr./ MarianneZetterström)
IMG_7420.jpeg

Ps: Fattas ännu några kronor i de magiska 200000 kr. Vi får hjälpas åt att stress de där som lever i Failtråden att bidraga också;)

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp