• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu hejar vi fram Sverige!
IMG20220329204804.jpg
 
Tjugonionde dagen. Stod och tummade på en Edox utan band, den som förmodligen åker på första april. Men det var helt lugnt, ingen fara att åka dit nu på upploppet.
Dagens manschettknappar, 830-silver. Troligen tyska men svensksålda och med importkontroll, den ovala "kattfoten". Vit fin pärlemo innanför en lite bredare fattningskant. Elegant! 👌🏻
PSX_20220329_223116.jpg
 
Tjugonionde dagen. Stod och tummade på en Edox utan band, den som förmodligen åker på första april. Men det var helt lugnt, ingen fara att åka dit nu på upploppet.
Dagens manschettknappar, 830-silver. Troligen tyska men svensksålda och med importkontroll, den ovala "kattfoten". Vit fin pärlemo innanför en lite bredare fattningskant. Elegant! 👌🏻
PSX_20220329_223116.jpg
Alltid kul att läsa dina poster.
Sjukt snygg klocka också, kul med manschettknapparna till. 😃
Önskar jag hade någon stilmedvetenhet 😅
 
Checkar in med roliga nyheter! Inte bara att vi närmar oss 200 000 kr till maskrosbarn! Jag ska även bli trebarns farsa😅

Mycket bättre och mer hanterbart än tvärtom. På väg mot tre kronor i insamlingen till Maskrosbarn och du blivande 200000-barnsfarsa hade varit jobbigt i flera bemärkelser. Stort grattis till dig och barnens mor, alla goda ting är tre.

När det gäller OWG March är dock alla goda klockor blott en. Den här (min enda) har jag fortsatt burit idag utan att spåra ur så här på sluttampen.

2AF3CA11-E430-45BC-AD3A-AD1BA514FFF5.jpeg
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp