Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om den där är 19mm köper jag den gärna.Dag 29:
Ny länk på. Säkert jättefin men jag saknar unisexlänken. Jädra smidig var den också.
Stort grattis!Checkar in med roliga nyheter! Inte bara att vi närmar oss 200 000 kr till maskrosbarn! Jag ska även bli trebarns farsa
Köpköpköp - inga problemOm den där är 19mm köper jag den gärna.
Stort tack! Skräckblandad förtjusningStort grattis!
Ingen större skillnad mot att ha två #confirmed. Väldigt praktiskt när dom kan uppfostra sig själva så att sägaStort tack! Skräckblandad förtjusning
Bara att välja några så att det jämnar ut sig och vi slipper det där mörkertalet.För många utan problem, har lust att ge några problem!
Man kan alltid hoppasIngen större skillnad mot att ha två #confirmed. Väldigt praktiskt när dom kan uppfostra sig själva så att säga
Stort grattis såklart!
Jag fattar inte!
Wow! Stort grattis!Checkar in med roliga nyheter! Inte bara att vi närmar oss 200 000 kr till maskrosbarn! Jag ska även bli trebarns farsa
Det där var ju riktigt coolt.Gäller att steppa upp lite i hårdhet nu känner jag.
Det gör du visst.Jag fattar inte!
Alltid kul att läsa dina poster.Tjugonionde dagen. Stod och tummade på en Edox utan band, den som förmodligen åker på första april. Men det var helt lugnt, ingen fara att åka dit nu på upploppet.
Dagens manschettknappar, 830-silver. Troligen tyska men svensksålda och med importkontroll, den ovala "kattfoten". Vit fin pärlemo innanför en lite bredare fattningskant. Elegant!
Checkar in med roliga nyheter! Inte bara att vi närmar oss 200 000 kr till maskrosbarn! Jag ska även bli trebarns farsa
Woa! Den patineras verkligen fenomenaltTänkte slänga upp en liten 3-månader jämförelse nu när mars börjar närma sig slutet Inte riktigt samma ljus men det ger en hyfsad bild av skillnaden iaf.
Super-grattis!!Checkar in med roliga nyheter! Inte bara att vi närmar oss 200 000 kr till maskrosbarn! Jag ska även bli trebarns farsa