Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nejdå, en skjorta räcker ju långt ändå tycker jag.Det beror vad man lägger för värdering i "finare kläder". Det behöver absolut inte vara kostsamma kläder. Det finns gott om bra secondhand, t.ex. via Lifestyle i KS. Många guldkorn där. Någon sorts basgarderob som både innehåller finare "gå bortskläder" och det vanliga, det har nog de flesta. Mixa oftare gå bortskläderna med de vanliga till vardags. Tänk, idag jag klär upp mig för....
...Och många gånger kommer man långt bara med hel, ren och putsade skor.
Vet du vad du har @Jamterik? Taskig tajming. Nä men det är väl borta till lunch hos er?30/3,sa jag att jag la på sommardäck igår??
Japp det hoppas jag!! Djävla skit.Vet du vad du har @Jamterik? Taskig tajming. Nä men det är väl borta till lunch hos er?
Saknar att använda min omega. Måste bara få tummen ur för en service på denVinterfint.
Varit ute hos kund. Var tvungen att stanna och ta en bild. Finns många trevliga fotoobjekt på detta området. Någon som kan gissa vart jag är?
Fd F10 Ängelholm !Varit ute hos kund. Var tvungen att stanna och ta en bild. Finns många trevliga fotoobjekt på detta området. Någon som kan gissa vart jag är?