Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör du visst.
Ta namn efter namn efternamn!
Det var ju du som började? Klippa toung, hårdare tag nästa år
Tack!Alltid kul att läsa dina poster.
Sjukt snygg klocka också, kul med manschettknapparna till.
Önskar jag hade någon stilmedvetenhet
Hahaha, nu är jag med!Det var ju du som började? Klippa toung, hårdare tag nästa år
Inga problem.Hahaha, nu är jag med!
Mtp att jag körde Rangeman förra året med är jag snart i hamn, bara ett Everest kvar i runda slängar.Någon som vill bli expert på att vara OWG? Inte så många timmar kvar. Tiden går fort när man har roligt!
10 000-timmarsregeln – Wikipedia
sv.m.wikipedia.org
Klart det är! Det är aldrig för sent att börja med G-Shock!!!Klämmer på nyinkommet som är tillåtet och funderar på om det är dags för min
första G-shock snart.
Tack! Ja jag är sjukt nöjdWoa! Den patineras verkligen fenomenalt
Låter som kloka ord.Tack!
Ja, kan man inte byta klocka så... Manschettknappar skiftar jag annars, normalt sett varje dag, precis som med klockor. Stil har vi alla, medvetet eller ej. Min tycker jag mejslats fram över tid. Jag försöker klä mig snyggt och vårdat hela tiden, för då blir det bra. Gärna också nån extra detalj som bröstnäsduk. Har man väst eller kavaj med slag, är brosch eller en liten enkel blomsternål, ingen dum idé. Viktigast är att man känner sig bekväm med det man bär. Då passar det mesta.
Det beror vad man lägger för värdering i "finare kläder". Det behöver absolut inte vara kostsamma kläder. Det finns gott om bra secondhand, t.ex. via Lifestyle i KS. Många guldkorn där. Någon sorts basgarderob som både innehåller finare "gå bortskläder" och det vanliga, det har nog de flesta. Mixa oftare gå bortskläderna med de vanliga till vardags. Tänk, idag jag klär upp mig för....Låter som kloka ord.
Tror det kan handla om ”ovana” att ha finare kläder också, även om jag gärna har det.
Sen har jag jobbat hemma så pass länge också så det har väl blivit att man inte brytt sig lika mycket kanske