• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Helt otroligt, det ser ut som att OWG-klockan skickad från USA kommer att komma fram på sekunden i tid till 1a mars!

1646040055130.png

Batman hälsar att han är på väg och han kan ibland vara snäll och ibland vara hård!
Han önskar att alla håller god ton (förutom honom själv) och har en trevlig mars
E9045066-EF73-4769-96B2-ED8A46DE08E6.gif

edit: @Imre är väl den som ingen kan kontrollera vad gäller god ton så låt honom bara vara 🥰

Senast ändrad:
Frun förstår inte alls.

Frun: Jaha, du ska en klocka i en månad? Är inte det lätt nu när du bestämt vilken du ska ha?

Jag: nä det är det ju inte! Jag har valt en bra men det blir ju svårt att ha samma i en månad.

Frun: Men du kan ju bestämma dig för att köra periodisk fasta i 8 veckor utan problem men en klocka i 4 veckor är alltså ett problem?

Kliver snart på ett 20h arbetspass och hade inte tänkt så långt tills jag läste tråden. Fakk, måste ha två klockor med mig! (Och NEJ, jag börjar inte med denna pest redan idag)
Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte
20220228_112526.jpg
20220228_112556.jpg

Frun förstår inte alls.

Frun: Jaha, du ska en klocka i en månad? Är inte det lätt nu när du bestämt vilken du ska ha?

Jag: nä det är det ju inte! Jag har valt en bra men det blir ju svårt att ha samma i en månad.

Frun: Men du kan ju bestämma dig för att köra periodisk fasta i 8 veckor utan problem men en klocka i 4 veckor är alltså ett problem?
Somliga företår helt enkelt inte!

Imorgon börjar OWGmarch och jag vet fortfarande inte vilken klocka jag ska köra på.
Vad tror ni om min första klocka någonsin? En musseklocka jag fick när jag var 6 år.
Testade den nu och ser att den faktiskt fortfarande passar min handled om jag sätter på sista hålet.
Kommer ihåg att jag redan då var inne på det här med klockor och bytte band och lås från ett plastigt som satt på vid köpet…

tyvärr funkar inte klockan. Kanske räcker med ett batteribyte.

30 år gammal musseklocka. JA eller NEJ?
image.jpg
Ja!

Kliver snart på ett 20h arbetspass och hade inte tänkt så långt tills jag läste tråden. Fakk, måste ha två klockor med mig! (Och NEJ, jag börjar inte med denna pest redan idag)
Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte Vill inte
20220228_112526.jpg
20220228_112556.jpg
Tänk vilken dröm att få sätta på den efter 20h hårt slit. Jag är inte avundsjuk.
52A549A1-BD50-4B53-91B3-1AEFF6A3EF27.jpeg

Med lite tur så anländer min owg-klocka under morgondagen så det bara blir 1 dag utan hoppas hoppas hoppas och så har man tre andra klockor på väg in oxå. Hur tänkte jag där? 🤦🏼‍♂️

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp