• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag skulle tydligen vara med eftersom jag skrev i förtråden.

Blir dock inget för mig detta år, min aktivitet på KS har sjunkit dramatiskt senaste månaderna. Jag får ta konsekvenserna från Läderlappen 😁

Däremot har jag istället bestämt mig för att rotera klockor från samlingen betydligt mer än vad jag brukar under mars.

@Berns @Staafen jag bidrar däremot gärna med en klocka till prisbordet om det fortfarande är aktuellt.

Lycka till önskar jag alla som ska vara med, det behövs :)

Bjuder slutligen på en dagsfärsk bild med förra årets klocka
941B8BA6-58E3-43B4-9D95-4EFD44287111.jpeg

Jag skulle tydligen vara med eftersom jag skrev i förtråden.

Blir dock inget för mig detta år, min aktivitet på KS har sjunkit dramatiskt senaste månaderna. Jag får ta konsekvenserna från Läderlappen 😁

Däremot har jag istället bestämt mig för att rotera klockor från samlingen betydligt mer än vad jag brukar under mars.

@Berns @Staafen jag bidrar däremot gärna med en klocka till prisbordet om det fortfarande är aktuellt.

Lycka till önskar jag alla som ska vara med, det behövs :)

Bjuder slutligen på en dagsfärsk bild med förra årets klocka
941B8BA6-58E3-43B4-9D95-4EFD44287111.jpeg
Dra ett PM till @Berns. 👍🏼😃

Imorgon börjar OWGmarch och jag vet fortfarande inte vilken klocka jag ska köra på.
Vad tror ni om min första klocka någonsin? En musseklocka jag fick när jag var 6 år.
Testade den nu och ser att den faktiskt fortfarande passar min handled om jag sätter på sista hålet.
Kommer ihåg att jag redan då var inne på det här med klockor och bytte band och lås från ett plastigt som satt på vid köpet…

tyvärr funkar inte klockan. Kanske räcker med ett batteribyte.

30 år gammal musseklocka. JA eller NEJ?
image.jpg

Imorgon börjar OWGmarch och jag vet fortfarande inte vilken klocka jag ska köra på.
Vad tror ni om min första klocka någonsin? En musseklocka jag fick när jag var 6 år.
Testade den nu och ser att den faktiskt fortfarande passar min handled om jag sätter på sista hålet.
Kommer ihåg att jag redan då var inne på det här med klockor och bytte band och lås från ett plastigt som satt på vid köpet…

tyvärr funkar inte klockan. Kanske räcker med ett batteribyte.

30 år gammal musseklocka. JA eller NEJ?
image.jpg
Känns ju lite risky om du inte får igång den med batteribyte! Hinner du byta batteri idag och den tickar igång säger jag KÖR!
Coolt och nostalgiskt att köra med sin allra första klocka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp