Jag skulle tydligen vara med eftersom jag skrev i förtråden.
Blir dock inget för mig detta år, min aktivitet på KS har sjunkit dramatiskt senaste månaderna. Jag får ta konsekvenserna från Läderlappen
Däremot har jag istället bestämt mig för att rotera klockor från samlingen betydligt mer än vad jag brukar under mars.
@Berns @Staafen jag bidrar däremot gärna med en klocka till prisbordet om det fortfarande är aktuellt.
Lycka till önskar jag alla som ska vara med, det behövs
Bjuder slutligen på en dagsfärsk bild med förra årets klocka
Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars
Röstar på Jet Set, man hör på namnet att inte vem som helst klarar av (eller får?) bära upp en sån🤌🏼 Hello Kitty'n (Jet Set) är ju en favorit från förr. Lutar nog åt den lilla 30mm orange Zenithen (undra om man kan köra den på läder) Zenith dykare går väl 1 på 1000 st Rolex sub, så ändå inte...
klocksnack.se
Blir dock inget för mig detta år, min aktivitet på KS har sjunkit dramatiskt senaste månaderna. Jag får ta konsekvenserna från Läderlappen
Däremot har jag istället bestämt mig för att rotera klockor från samlingen betydligt mer än vad jag brukar under mars.
@Berns @Staafen jag bidrar däremot gärna med en klocka till prisbordet om det fortfarande är aktuellt.
Lycka till önskar jag alla som ska vara med, det behövs
Bjuder slutligen på en dagsfärsk bild med förra årets klocka