Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med normaltillstånd menar jag såklart det störda tillstånd jag befinner mig i nu.Är det någon som vet nån bra kbt:are i Östergötland? Som kan hjälpa mig tillbaka till normaltillstånd gällande klockor i början på april.
Här är en men han jobbar på flyget nu.Är det någon som vet nån bra kbt:are i Östergötland? Som kan hjälpa mig tillbaka till normaltillstånd gällande klockor i början på april.
Han är en legend i klass med Pontiak.Här är en men han jobbar på flyget nu.
Körde ett säkert kort förra året i form av en g-shock så i år tänkte jag göra det snudd på omöjligt för mig själv med en GUL Micro Silicone Little Hop.
Dottern har övergett den så den behövde lite omsorg. Efter ett batteribyte och insmörjning av o-ringen bör den nu klara hela mars även om inte jag gör det.
Stort lycka till! Du kommer inte ha tid att byta klocka ändå så mars kommer gå galant
Grymt, lycka till
Tack!Grymt, lycka till
Om @osc10 lämnar wo är det samma regler som i fotboll; 0-3-förlust, dvs tre bärs istället för en.
Själv måste jag välja ny klocka; ett ryskt militärur med en rysk militär på armbandet känns inte glödhett just nu…
Bara om du villLåter faktiskt som en trevlig arbetsuppgift.
Ska jag dansa oxå??
Jag löser kaffe till dig hjärtatSorry. Isf är du dumpad
jag får leta annan partner!
Tack!
Tycker den regeln är spikad och självklar. Fegar man ur får det banne mig kosta lite också.
Ja…. Tajmingen kanske är sådär just för den klockan, kör på din fantastiska vintage KonTiki
Då var jag och min 1016 anmäld! Den kanske mest klassiska OWG klockan. Återstår att se om jag klarar en månad med den
Kommer inte ha nån ambition att hänga med i tråden i år, allt för många gifar för min smak men ska försöka posta nån bild då och då. Tjuvstartar mars redan imorgon eftersom jag åker iväg på resa. Lycka till alla!
Sabotage premieras i OWGMVill bara hänga ut @v0n lite som en sabotör och allmän buse. Han sålde inte mindre än fyra klockor till mig igår som naturligtvis kommer anlända typ på tisdag. Är lavetterna bara till för fails eller kan man söka dispens för utdelande av en extralavett för sabotageförsök?
Vill bara hänga ut @v0n lite som en sabotör och allmän buse. Han sålde inte mindre än fyra klockor till mig igår som naturligtvis kommer anlända typ på tisdag. Är lavetterna bara till för fails eller kan man söka dispens för utdelande av en extralavett för sabotageförsök?
Vill bara hänga ut @v0n lite som en sabotör och allmän buse. Han sålde inte mindre än fyra klockor till mig igår som naturligtvis kommer anlända typ på tisdag. Är lavetterna bara till för fails eller kan man söka dispens för utdelande av en extralavett för sabotageförsök?
Jag får väll hänga ut mig själv isf för jag har tre klockor påväg hem från olika delar av Europa as we speak… förhoppningsvis är det servicebehov på samtliga så man kan lämna bort dom direkt.Sabotage premieras i OWGM
Välkommen till Team GUL Watches önskar undertecknad samt @martaSM30 må våra kinder vara rosiga utan handpåläggning.Körde ett säkert kort förra året i form av en g-shock så i år tänkte jag göra det snudd på omöjligt för mig själv med en GUL Micro Silicone Little Hop.
Dottern har övergett den så den behövde lite omsorg. Efter ett batteribyte och insmörjning av o-ringen bör den nu klara hela mars även om inte jag gör det.
Det är inte start än @Patrik J kan hinna byta igen. Jag håller fast vid Hydronaut även i år fast en annan än i fjol. @osc10 eller @Patrik J eller båda, mest sannolikt, kommer att bjuda på bärs. Mitt stora problem att jag har en sekundvisare till en Omega Chronostop på posteN. Får be uris inte lämna ut klockan klar förrån april. . @StarMan @Jeser90Tack!
Tycker den regeln är spikad och självklar. Fegar man ur får det banne mig kosta lite också.
Ja…. Tajmingen kanske är sådär just för den klockan, kör på din fantastiska vintage KonTiki