• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det någon som vet nån bra kbt:are i Östergötland? Som kan hjälpa mig tillbaka till normaltillstånd gällande klockor i början på april. 😱😱😱

Men guuuuu vad svårt det är att välja… 🤯😅

61739082-2176-4DEE-BEDC-101A65300EA5.jpeg

Körde ett säkert kort förra året i form av en g-shock så i år tänkte jag göra det snudd på omöjligt för mig själv med en GUL Micro Silicone Little Hop.

Dottern har övergett den så den behövde lite omsorg. Efter ett batteribyte och insmörjning av o-ringen bör den nu klara hela mars även om inte jag gör det.
8E057F97-3166-4A69-AFB3-4F93258BE6B9.jpeg 565B6F3F-1AD6-4B90-8047-16D35223DEDC.jpeg

Fan. Jag har varit osäker på att vara med då vi ska plocka ut min första avkomma imorgon, men vafan. Nu har jag signat, kör Breitling SuperOcean.
Lets do this! @StarMan @larra64 @Patrik J - Vem bjussar på bärs i vår?
4DF10088-3F7E-427D-B0EE-549C55B6F3B6.gif
5F1DA2AA-F5A5-48FC-AFE9-B9F3218B6533.jpeg
Grymt, lycka till 🤞
Om @osc10 lämnar wo är det samma regler som i fotboll; 0-3-förlust, dvs tre bärs istället för en.
Själv måste jag välja ny klocka; ett ryskt militärur med en rysk militär på armbandet känns inte glödhett just nu…

Grymt, lycka till 🤞
Om @osc10 lämnar wo är det samma regler som i fotboll; 0-3-förlust, dvs tre bärs istället för en.
Själv måste jag välja ny klocka; ett ryskt militärur med en rysk militär på armbandet känns inte glödhett just nu…
Tack! 🤩
Tycker den regeln är spikad och självklar. Fegar man ur får det banne mig kosta lite också.
Ja…. Tajmingen kanske är sådär just för den klockan, kör på din fantastiska vintage KonTiki :)

Vill bara hänga ut @v0n lite som en sabotör och allmän buse. Han sålde inte mindre än fyra klockor till mig igår som naturligtvis kommer anlända typ på tisdag. Är lavetterna bara till för fails eller kan man söka dispens för utdelande av en extralavett för sabotageförsök?

Då var jag och min 1016 anmäld! Den kanske mest klassiska OWG klockan. Återstår att se om jag klarar en månad med den 😀

Kommer inte ha nån ambition att hänga med i tråden i år, allt för många gifar för min smak men ska försöka posta nån bild då och då. Tjuvstartar mars redan imorgon eftersom jag åker iväg på resa. Lycka till alla!
20220227_220816.jpg

Då var jag och min 1016 anmäld! Den kanske mest klassiska OWG klockan. Återstår att se om jag klarar en månad med den 😀

Kommer inte ha nån ambition att hänga med i tråden i år, allt för många gifar för min smak men ska försöka posta nån bild då och då. Tjuvstartar mars redan imorgon eftersom jag åker iväg på resa. Lycka till alla!
20220227_220816.jpg
amy-poehler-high-five.gif

Vill bara hänga ut @v0n lite som en sabotör och allmän buse. Han sålde inte mindre än fyra klockor till mig igår som naturligtvis kommer anlända typ på tisdag. Är lavetterna bara till för fails eller kan man söka dispens för utdelande av en extralavett för sabotageförsök?
Sabotage premieras i OWGM
Jag får väll hänga ut mig själv isf för jag har tre klockor påväg hem från olika delar av Europa as we speak… förhoppningsvis är det servicebehov på samtliga så man kan lämna bort dom direkt.

Körde ett säkert kort förra året i form av en g-shock så i år tänkte jag göra det snudd på omöjligt för mig själv med en GUL Micro Silicone Little Hop.

Dottern har övergett den så den behövde lite omsorg. Efter ett batteribyte och insmörjning av o-ringen bör den nu klara hela mars även om inte jag gör det.
8E057F97-3166-4A69-AFB3-4F93258BE6B9.jpeg 565B6F3F-1AD6-4B90-8047-16D35223DEDC.jpeg
Välkommen till Team GUL Watches önskar undertecknad samt @martaSM30 må våra kinder vara rosiga utan handpåläggning.

Tack! 🤩
Tycker den regeln är spikad och självklar. Fegar man ur får det banne mig kosta lite också.
Ja…. Tajmingen kanske är sådär just för den klockan, kör på din fantastiska vintage KonTiki :)
Det är inte start än @Patrik J kan hinna byta igen. Jag håller fast vid Hydronaut även i år fast en annan än i fjol. @osc10 eller @Patrik J eller båda, mest sannolikt, kommer att bjuda på bärs. Mitt stora problem att jag har en sekundvisare till en Omega Chronostop på posteN. Får be uris inte lämna ut klockan klar förrån april. :) . @StarMan @Jeser90

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp