”Har man skrivit i tråden är man anmäld” osv…DEN sparar vi för framtiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Har man skrivit i tråden är man anmäld” osv…DEN sparar vi för framtiden
Ja, sicken antiklimax det blev. Men å andra sidan hade jag mina föraningar om vilken reaktion som skulle komma. Vågar man säga repris nästa år med koklockan?Förstod att det faktiskt var ett hmm...seriöst avhopp. Tror du tog rätt beslut trots allt
Lite synd för fick känslan av att du egentligen var grymt taggad på förhand?
Nu är den här! Glöm inte att sätta på ljudet
Damens första reaktion: ÅHHHHHH det känns som man är i Ruhpholding och tittar på skidor.
Jag: jag ska ha den hela mars
Hon: du skojar. Är du efterbliven eller
Jag: öppnar förpackningen och bjällran låter
Hon: jag hoppas du skickar tillbaka den. Du ska väl helt seriöst inte ha den hela mars.
Jag: Jooo, det är ju owgm!
Hon: lägg av! Jag vill aldrig mer höra den där bjällran!
Jag: jag kanske kan tejpa den? håller fingret i bjällran för att visa att den då inte låter
Hon: stänger dörren och går
I värsta fall går det ju att tejpa bjällranJa, sicken antiklimax det blev. Men å andra sidan hade jag mina föraningar om vilken reaktion som skulle komma. Vågar man säga repris nästa år med koklockan?
Ja, ungarna kommer inte alls få men för livet...@Margarinkungen fram med hammaren!
Det är den! Hade för avsikt att checka in en gång om dagen men de var kul i typ 5 dagar.Grattis till alla vinnare för att ha berikat tråden under denna månad! Så klart tack till alla er andra också, ingen nämnd eller glömd.
Jo förresten, jag undrar hur det gick för min utlånade klocka @Nissenutz är den med i matchen än?
En nyttig lärdom men kul att du stod ut hela månaden. Börjar längta efter den där faktiskt. Din City skickas också kommande vecka!Det är den! Hade för avsikt att checka in en gång om dagen men de var kul i typ 5 dagar.
Fantastisk klocka men nu är jag klar med vintage på ett bra tag. Hur fin en klocka än kan vara är vintage inte det jag brinner för.
Tar den senaste arkivbilden jag hittade
Lägger den på lådan nästa vecka
Imorgon blir det GS igen. Faktiskt längtat efter ett byte.
Det har vart riktigt kul att sen alla dessa manschettknappar under hela månaden. Även om jag själv aldrig använder sånt till mina t-shirtsYtterligare en uppdatering... den trettioförsta dagen. Nära nu! April runt hörnet.
Dagens manschettknappar. Gulddoublé och med karneol. Det blev inte de jag trodde jag skulle tagit men de blir en bra avslutning på månaden.
Tossit…Denna blir det 00.00.01.
Underbar prestation !!! Kobjälran, när man har den benämningen.. då Är man en klockentusiast !!!VILKEN GREJ!
Jag hade ändå en genuin förhoppning om att det kanske skulle gå ändå med kobjällran. Men med endast några timmar på armen insåg jag att det var åt helvete, både med klockan och nästan relationen. Fick faktiskt sova på soffan den natten, no joke. Men vad gör man inte för kärleken...
Manschettisar är inte helt vanliga på T-shirt. Lite säsongsbundet är de ju. Dessvärre det ju lite samma som med skjortor med kort ärm.Det har vart riktigt kul att sen alla dessa manschettknappar under hela månaden. Även om jag själv aldrig använder sånt till mina t-shirts
Är du i en annan tidszon?Det blev en Timex till att börja med. Ha ett bra år allihopa så ses vi om 11 månader!
Det blev en Timex till att börja med. Ha ett bra år allihopa så ses vi om 11 månader.
Är det så att @NiklasF faller på målsnöret med 10min marginal?Är du i en annan tidszon?
Du ställer en relevant fråga. Det kommer tillsättas en utredning osv…Är du i en annan tidszon?
Bildbevis finns!Du ställer en relevant fråga. Det kommer tillsättas en utredning osv…