• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tack för en fin månad KS! 👏
1E4DB3CD-CABA-413C-B50D-3E391973630D.jpeg

Förstod att det faktiskt var ett hmm...seriöst avhopp. Tror du tog rätt beslut trots allt 😉
Lite synd för fick känslan av att du egentligen var grymt taggad på förhand?
Ja, sicken antiklimax det blev. Men å andra sidan hade jag mina föraningar om vilken reaktion som skulle komma. Vågar man säga repris nästa år med koklockan?

Nu är den här! Glöm inte att sätta på ljudet 🥵

Damens första reaktion: ÅHHHHHH det känns som man är i Ruhpholding och tittar på skidor.

Jag: jag ska ha den hela mars

Hon: du skojar. Är du efterbliven eller

Jag: öppnar förpackningen och bjällran låter

Hon: jag hoppas du skickar tillbaka den. Du ska väl helt seriöst inte ha den hela mars.

Jag: Jooo, det är ju owgm!

Hon: lägg av! Jag vill aldrig mer höra den där bjällran!

Jag: jag kanske kan tejpa den? håller fingret i bjällran för att visa att den då inte låter

Hon: stänger dörren och går

Mission accomplished? Längtar till mars! Obs, styvare band får man leta efter!
20220118_161221.jpg

20220118_161233.jpg
20220118_161252.jpg
20220118_162446.jpg

Grattis till alla vinnare för att ha berikat tråden under denna månad! Så klart tack till alla er andra också, ingen nämnd eller glömd.

Jo förresten, jag undrar hur det gick för min utlånade klocka @Nissenutz är den med i matchen än? 😀
Det är den! Hade för avsikt att checka in en gång om dagen men de var kul i typ 5 dagar.

Fantastisk klocka men nu är jag klar med vintage på ett bra tag. Hur fin en klocka än kan vara är vintage inte det jag brinner för.

Tar den senaste arkivbilden jag hittade
20220324_125156-01.jpeg

Lägger den på lådan nästa vecka :)

Imorgon blir det GS igen. Faktiskt längtat efter ett byte.

Det är den! Hade för avsikt att checka in en gång om dagen men de var kul i typ 5 dagar.

Fantastisk klocka men nu är jag klar med vintage på ett bra tag. Hur fin en klocka än kan vara är vintage inte det jag brinner för.

Tar den senaste arkivbilden jag hittade
20220324_125156-01.jpeg

Lägger den på lådan nästa vecka :)

Imorgon blir det GS igen. Faktiskt längtat efter ett byte.
En nyttig lärdom men kul att du stod ut hela månaden. Börjar längta efter den där faktiskt. Din City skickas också kommande vecka!

Ytterligare en uppdatering... den trettioförsta dagen. Nära nu! April runt hörnet.
Dagens manschettknappar. Gulddoublé och med karneol. Det blev inte de jag trodde jag skulle tagit men de blir en bra avslutning på månaden.
PSX_20220331_224521.jpg
Det har vart riktigt kul att sen alla dessa manschettknappar under hela månaden. :D Även om jag själv aldrig använder sånt till mina t-shirts;)

VILKEN GREJ!

Jag hade ändå en genuin förhoppning om att det kanske skulle gå ändå med kobjällran. Men med endast några timmar på armen insåg jag att det var åt helvete, både med klockan och nästan relationen. Fick faktiskt sova på soffan den natten, no joke. Men vad gör man inte för kärleken... 😆
Underbar prestation !!! Kobjälran, när man har den benämningen.. då Är man en klockentusiast !!!

Grymt jobbat alla som styrt upp♥️ Fint att få ha bidragit till Maskrosbarn.

Jag tänkte att det skulle vara en utmaning med en månad utan dykare men det var lätt. Jubileumssinnen är en kameleont. Under tapetsering idag var den grafitgrå. Annars har den även pendlat mellan red grape och silver.
20220331_225158-COLLAGE.jpg

Checkar in när det är mindre än en timma kvar av OWGM. Flyttkaos hela dagen men nu är vi på plats och kommer njuta av att ha gångavstånd till havet, något som har varit en dröm! Riktigt bra uppstyrd OWGM detta året med grymma sponsorer och att vi nådde helt otroliga 200k 👏 Tack @Berns @Staafen och alla inblandade. Självklart även läderlappen @Back för bra tryck i lavetterna ❤️

Vi ses nästa år! 🤩

EF6D2EEC-15AA-47C5-AD15-66CE2D3019E0.jpeg
. Nu tar jag en öl och sen ska jag slagga, klockbytet får vänta tills imorgon 😄

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp