Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt trevlig line-up där! Guling City om du frågar mig rent spontant. Men Enzo och speedyn är ju aldrig fel dom heller.Dag 31. Gör mig redo inför midnatt. Vilken ska man börja med? Saknas 4st på bilden men det blir någon av dessa.
Mettler Toledo?Nu är morgondagens klocka vald! Eftersom en av morgondagens övningar är att jag ska krypa in under en lastbilsvåg med ca 40cm mellan golv och tak så var valet av klocka rätt lätt…
Nope en Scanvaegt!Mettler Toledo?
HärVilket rum är ni in och tjötar i nu om man vill joina Clubben?!
ClubhouseVilket rum är ni in och tjötar i nu om man vill joina Clubben?!
Clubhouse
"nån app på mobilen"
Om @Back är där så hälsa gärna att han har lite explaining att göra .Då var klubbhuset igång, superkul!
Stort tack! Den gula Cityn ligger väldigt bra till men är sugen på att testa Tissoten för första gången.Otroligt trevlig line-up där! Guling City om du frågar mig rent spontant. Men Enzo och speedyn är ju aldrig fel dom heller.
Kom inte in, dörrvakt med bratte på armen kasta ut mig på trottoarenOm @Back är där så hälsa gärna att han har lite explaining att göra .
Åh fiifaan. Ett varv runt kvarteret då kanske .Kom inte in, dörrvakt med bratte på armen kasta ut mig på trottoaren
Men fy fan, man får stå ut med mycket som fastighetsskötare, men det här tog fan priset . Någon har lackerat väggen ner i trappen till tvättstugan i ett av våra hyreshus!
Jag är inte kräsmagad, men det här va fan i mig på gränsen!
Nu är SKITEN borta iaf !
Nope! Gick dock till den lokala ICA butiken och köpte på mig ett par gummihandskar . Annars hade jag vägrat och ta upp eländet
Win win, har gömt nåt i en snödriva nånstans ändåÅh fiifaan. Ett varv runt kvarteret då kanske .
I’M EVERYWHERE…Om @Back är där så hälsa gärna att han har lite explaining att göra .