S
Staafen
Guest
Ska du tvätta klockan också?Nytvättad redo för action
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska du tvätta klockan också?Nytvättad redo för action
Haha! Hittade en bild på den förra klockan du ollade. Nu är jag ju visserligen ingen läkare men jag tror du borde kolla upp det där
Snyggt band! Vad är det för nåt?Hittills har det ändå gått ganska bra. Plast är ju så otroligt smidigt.
Din klocka kommer iaf bli en snackis och kan få fler att hoppa på klockvansinnetDå checkar vi in för första gången i år! Har på känn att det kanske blir den enda också
Man måste matcha kalsongerna med enligt reglerna eller hur var det?
Jag vet inte om detta är i en positiv bemärkelse i detta sammanhang med tanke på dinkvaletDin klocka kommer iaf bli en snackis och kan få fler att hoppa på klockvansinnet
Sjukt bra den där Daytonan!Då kör vi
Vilken tur du sa det för jag var precis på väg . Har övat hela natten för att rita en square GVad du än gör, så rita inte dit en klocka nu så länge..
Tog beslut om vilken klocka jag ska bära i grevens tid igår. Mail skickat@dempha
@Ljungen
@Maggansman
@Finnish Joe
@berg35
@Brolle89
@Leppe
Skicka gärna ett mail till [email protected] innan dagens slut så ni kan uppdateras från TBA/TBD till erat