• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej.
Ni som har snygga klockor borde diskas automatiskt redan första dagen. 😤
Hejdå.
När är en klocka snygg?? När du eller jag gillar den? :) Alla mina klockor är snygga, annars hade jag inte köpt dom! :cool: Personligen tycker jag att alla borde ha samma smak som jag har, då vore det mycket lättare! Att fresta mitt sinne och visa bilder på klockor som jag faktiskt kan gilla men inte vet om ännu, DET är illvilligt och borde leda till en lavett direkt! :)

Ja men då åker vi då!
9FBE213E-2A62-4074-8B7F-52A4E741C0A8.jpeg

När är en klocka snygg?? När du eller jag gillar den? :) Alla mina klockor är snygga, annars hade jag inte köpt dom! :cool: Personligen tycker jag att alla borde ha samma smak som jag har, då vore det mycket lättare! Att fresta mitt sinne och visa bilder på klockor som jag faktiskt kan gilla men inte vet om ännu, DET är illvilligt och borde leda till en lavett direkt! :)

Har du tur blir denna till salu 1/4!
Pass på innan @Staafen hugger den🤣
20220301_085231.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp