Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom igenFy bubblan... det här går inge bra alls. Lille Skutt vill inte alls samarbeta utan glider mest runt godtyckligt och skaver.
Dessutom ligger två g-shocks och väntar på utlämningsstället...
Men jag kämpar på och tar en dag i sänder.
En hel del Sinn i OWGM tycker jag mig märka.Checkar in dag 2!
Haha skadeglädje är sann glädje!Godmorgon kämpar Så roligt att se att så många redan har vikt ner sig
Ja stackare, byt till en Sinn, allt känns bättre med Sinn....jag kan ta han dom den där medans du får din lavett! Skämt åsido, riktigt fin klocka!Börjar bli riktigt tufft
Köper den när du ger uppÄnnu en dag på pendeln, dag !
Byta klocka och inloggning så håller vi oss kvar?Ja stackare, byt till en Sinn, allt känns bättre med Sinn....jag kan ta han dom den där medans du får din lavett! Skämt åsido, riktigt fin klocka!
Pallarnte högt tickande. Att sova med Timex weekender en månad hade gjort mig galen.Idag blir det noise cancelling för att slippa det eviga tickandet. Sambon hade sömnproblem inatt av samma anledning men vi kör på!
TEAM GUL
Första bandbyte sker först dag 3, det är sen GaMmAlT! Annars fortsatt god slipning enligt min urmakare, tjarå!
Fy bubblan... det här går inge bra alls. Lille Skutt vill inte alls samarbeta utan glider mest runt godtyckligt och skaver.
Dessutom ligger två g-shocks och väntar på utlämningsstället...
Men jag kämpar på och tar en dag i sänder.
Klarar du lätt vännen. Finns som stöd på telefon om det behövs.Dag 2 går fint än så länge, problemet är bara att det är en ny klocka på väg in
Därför jag sover klockan på denna månaden. Gör jag aldrig annars.Andra dagen, den lurigast dagen i utmaningen imo. Precis som fjolåret, så höll jag på att göra bort mig när jag skulle iväg på jobbet under morgonen.
Kom på mig själv när jag sträckte mig efter fel klocka
Lycka till med detKöper den när du ger upp