bag
Silver
Man får ta av sig på natten om man vågar.Vad ska man göra, är det OWGM så är det![]()
![Upside-down face :upside_down: 🙃](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f643.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man får ta av sig på natten om man vågar.Vad ska man göra, är det OWGM så är det![]()
Fusk!Man får ta av sig på natten om man vågar.![]()
Ok jag misstänkte att det var nån av de där, inget jag har sett! Är de värda en titt eller är det bortkastad tid?Arnie och Bruce är nog scenen från flygplatsen där Arnie sliter av en bildörr, från en av Expendables-filmerna
Som den 3åring man är i sinnet så har man redan börjat snegla på det man inte får. Kanske får göra som @OddD och lämna över resterande klockor till grannen
![]()
Den där är ju så sanslöst snygg så den har hamnat på listan för potentiella framtida klockor och man har googlat farligt mycket…..Förmiddagslume
![]()
Konstigt ställe att köpa parfym på... Måste vara många intense flankers därDag 2 (T-4)
Tröstköper parfym istället för att titta på klockor.
![]()
Ja detta kommer gå galantDen där är så jäkla grym alltså!
Och till er andra, kämpa på! Jag håller mig utanför i år![]()
Den är oskruvad för att jag tog bilder på den med olika band. Så att klockan förblir 10:10Ett tips, skruva in kronan![]()
Du får köpa nya lotter nästa veckaLotterna, köper man nya lotter varje vecka eller har man sina lotter kvar kommande veckor också?
Bra underhållning med alla riktiga action-hjältar (tyvärr är inte Batman med). SevärdaOk jag misstänkte att det var nån av de där, inget jag har sett! Är de värda en titt eller är det bortkastad tid?
Vilken ref är det? Big like!
Uppskattad av kidsen om inte annatVilken ref är det? Big like!