Ja, jag får nog följa @roosterman 's exempel nästa år och gå på G-Shock. Då har jag inget att skylla påSurt men det kommer ett 2023 också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag får nog följa @roosterman 's exempel nästa år och gå på G-Shock. Då har jag inget att skylla påSurt men det kommer ett 2023 också.
Tycker första bilden symboliserar OWG-Mars väldigt väl
Ett tips, skruva in kronanFörsta dagen avklarad! Godnatt gott folk
This is madness?Dag 2, still going strong!
Den där är så jäkla grym alltså!De här är en baggis
Underbar kämparglöd!Dag 2;
En tuff dag idag..
Igår, 6h in i tävlingen, stannade klockan.. Efter att jag öppnade upp den kunde jag konstatera att batterisyra hade läckt in i urverket. Efter att jag "tittade" lite till så lossnade det en massa delar (läs kugghjul och annat bös) och jag har ingen aning om var dom ska sitta
Nåväl, jag får väl bära den död tänker jag.
När jag sen på morgonen drar på mig klockan går ena bandhornet av (ja, det GÅR AV).
@Nissestr , I'm comming home!!!
O-J out!
Nu ska jag gå in och köpa en jäkla massa lotter. Organisationen ska ej få lida p.g.a. mina klåfingriga korvfingrar. Får jag inte vara med på dragningen vill jag gärna välja en deltagare som får dom om det är OK?
Trodde en sekund att jag sett den här bilden tidigare på Instagram, men vid en snabb koll verkar det ju som en ny bild Snygg combo med den tröjan och klockan!Även jag har hållit mig till min klocka av val idag, ska nog gå och klara detta i år också
Den där är så jäkla grym alltså!
Och till er andra, kämpa på! Jag håller mig utanför i år
Underbar kämparglöd!
Inga problem med första veckans lotteri, enligt regelboken så får man vara med den veckan man åker ut. Jag tror jag måste låna dina bilder och publicera på owg-Instagramkontot.
Musse och jag tar morgonmilen
Underbar musik det där.Dag 2, still going strong!