• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fy bubblan... det här går inge bra alls. Lille Skutt vill inte alls samarbeta utan glider mest runt godtyckligt och skaver.

Dessutom ligger två g-shocks och väntar på utlämningsstället...

Men jag kämpar på och tar en dag i sänder.

4B633A9A-42DC-4DBB-9140-03A947EE0F88.jpeg

Dag 2;

En tuff dag idag..

Igår, 6h in i tävlingen, stannade klockan.. Efter att jag öppnade upp den kunde jag konstatera att batterisyra hade läckt in i urverket. Efter att jag "tittade" lite till så lossnade det en massa delar (läs kugghjul och annat bös) och jag har ingen aning om var dom ska sitta🤣

Nåväl, jag får väl bära den död tänker jag.
När jag sen på morgonen drar på mig klockan går ena bandhornet av (ja, det GÅR AV).

@Nissestr , I'm comming home!!!

O-J out!

20220302_064722.jpg
20220302_064819.jpg
20220302_064831.jpg
20220302_065304.jpg

Nu ska jag gå in och köpa en jäkla massa lotter. Organisationen ska ej få lida p.g.a. mina klåfingriga korvfingrar. Får jag inte vara med på dragningen vill jag gärna välja en deltagare som får dom om det är OK?
Underbar kämparglöd!
Inga problem med första veckans lotteri, enligt regelboken så får man vara med den veckan man åker ut. Jag tror jag måste låna dina bilder och publicera på owg-Instagramkontot. ❤️

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp