Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ser ut som att @Affe redan tagit skada av OWG!Är och handlar!
Det är aldrig för sent att ge upp....
Haha, jag kommer klara detta utan problem.Det är aldrig för sent att ge upp....
Hhaha hade missat den här! Det pågår väldigt intensiv säljaktivitet blandat med ångest här borta kan jag säga. Ladda lavetten!
Betvivlar jag inte en sekund.... Vi andra utan karaktär njuter av vilken klocka vi känner för. Kanske skulle jag köpa mig nytt idag, bara för att....Haha, jag kommer klara detta utan problem.
Det är aldrig för sent att ge upp...Ja det börjar kännas nu! Varje gång jag öppnar garderoben så ligger dom där och hånler mot mig. Ge mig styrka!!!
Så därför kan man vänta ett tag till...Det är aldrig för sent att ge upp...
”Det är aldrig för sent att börja” som en gammal kollega brukade säga när han för hundraförsta gång bjöd på cigg (jag röker inte)…Det är aldrig för sent att ge upp...
Helt rätt, det viktigaste är att man lider maximalt medan man kämpar....Så därför kan man vänta ett tag till...
Gissar att även grannarna kommit på fötter nuCheckar in dag 5. Hunnit med frukost, städ och lördagsgarre. Ingen annan har vaknat så det är dags för en liten serenad.