Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev ett nato idag, men ett lite mer diskretDag 5, på helgen kanske man ska köra ananas-nato för att variera lite
Rätt jobbigt att se den där så pass ofta som det blir nu. Skapar ju ett litet sug onekligen.Det blev ett nato idag, men ett lite mer diskret
Var har du köpt det där?Dag 5, på helgen kanske man ska köra ananas-nato för att variera lite
Från cns i ett svagt ögonblick...Var har du köpt det där?
Du tillhör elit-skaran alltså! Det är så man bar klockan redan då elden upptäcktes. Det är rent evolutionärt, en av anledningarna till rasens överlevnad över bla neandertalare och dinosaurier.Dag 5 är igång och består av lite renovering. Jag har bytt handled till höger tillfälligt eftersom jag kommer hamra en hel del och jag tillhör den skaran löst folk som i vanliga fall bär klockan på sin dominanta arm (vänsterhänt med klockan på vänster). Urverket klarar säkert en hel del hamrande men med 26 dagar kvar tar jag det säkra före.
Då är vi två! Vi kanske ska starta en klubb och samla allt löst folk?Dag 5 är igång och består av lite renovering. Jag har bytt handled till höger tillfälligt eftersom jag kommer hamra en hel del och jag tillhör den skaran löst folk som i vanliga fall bär klockan på sin dominanta arm (vänsterhänt med klockan på vänster). Urverket klarar säkert en hel del hamrande men med 26 dagar kvar tar jag det säkra före.
A for effort!Det blev ju exakt 0% roligare med rött strap.
Hmmm. Först tittar han på hästar och plötsligt korv på smörgåsen? Stackars polleUte o hämtar in tidningen. Passar även på att säga tjena till kusarna vid världens senaste lada
Men nu äre semlefrulle