• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag fem, hälften av förra årets personbästa avklarat and still going strong. Detta var ett bättre val än förra årets rangeman 🤣

Bilagor

• 621A3DC6-3E00-4920-A15C-02860AFC243F.jpeg
    621A3DC6-3E00-4920-A15C-02860AFC243F.jpeg
    231.6 KB · Visningar: 3
Dag 5 är igång och består av lite renovering. Jag har bytt handled till höger tillfälligt eftersom jag kommer hamra en hel del och jag tillhör den skaran löst folk som i vanliga fall bär klockan på sin dominanta arm (vänsterhänt med klockan på vänster). Urverket klarar säkert en hel del hamrande men med 26 dagar kvar tar jag det säkra före.
IMG20220305082920.jpg

Dag 5 är igång och består av lite renovering. Jag har bytt handled till höger tillfälligt eftersom jag kommer hamra en hel del och jag tillhör den skaran löst folk som i vanliga fall bär klockan på sin dominanta arm (vänsterhänt med klockan på vänster). Urverket klarar säkert en hel del hamrande men med 26 dagar kvar tar jag det säkra före.
IMG20220305082920.jpg
Du tillhör elit-skaran alltså! Det är så man bar klockan redan då elden upptäcktes. Det är rent evolutionärt, en av anledningarna till rasens överlevnad över bla neandertalare och dinosaurier.

IMG20220305082920.jpg
Då är vi två! Vi kanske ska starta en klubb och samla allt löst folk? 😉

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp