slarvsylten
Basic
Dag 5. Skojar till det och kör klockan på gubbsidan idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det skapar alltid en omedelbar effekt på min dotter övriga är normalt ganska oberörda konstigt nog Det är ett relativt härdat grannskap, en till trummis snett över gatan och en enduroförare på östsidan som gärna varvar lite i garaget.Gissar att även grannarna kommit på fötter nu
Så lätt slipper Du inte undan....Oj, tog av klockan för att göra ngt och glömde den när jag åkte iväg. Är jag ute nu?
Haha åh fan?! Är det inte skäl för att åka ut? Och jag som hoppades att det skulle bara över nu…Så lätt slipper Du inte undan....
Går detta att lösa genom att inte bära någon annan klocka resten av månaden? Vad säger regelboken? Går ju att kolla mobilen som en normal människa…Hhaha hade missat den här! Det pågår väldigt intensiv säljaktivitet blandat med ångest här borta kan jag säga. Ladda lavetten!
Day/date är en onödig komplikation. Bättre med lördag hela veckan!Sub no date - tappat räkningen på vilken dag det är…
Alltså, man får ge upp? @Back , dax att hoppa i kalsongerna nu, klockan är...sjuHaha åh fan?! Är det inte skäl för att åka ut? Och jag som hoppades att det skulle bara över nu…
Nej tyvärr, säljer man sin OWG-klocka är man ute.Går detta att lösa genom att inte bära någon annan klocka resten av månaden? Vad säger regelboken? Går ju att kolla mobilen som en normal människa…
Søndag? I dag er det jo lørdag.Checkar in från söndagspromenaden. Ha en fantastisk helg allihop!
Hhaha hade missat den här! Det pågår väldigt intensiv säljaktivitet blandat med ångest här borta kan jag säga. Ladda lavetten!
Jag är kvar!Fråga/påstående!!
det är högst oklart vilka som har åkt ut och vilka som är kvar i utmaningen, känns allmänt anarki här.
Sammanräkning tack!!
Asså, älskar dig min broder men jag vill fan minnas att både jag och OWG Kreml gav dig en lavett och eller en feting?Jag är kvar!
Jag har en grön banner
Asså, älskar dig min broder men jag vill fan minnas att både jag och OWG Kreml gav dig en lavett och eller en feting?
Men jag kan ju minnas fel?!
Välkommen hit.Incheck, nu bär det av mot Jönköping!
Är du i framtiden eller avklarar du promenaden så att den är gjord?Checkar in från söndagspromenaden. Ha en fantastisk helg allihop!