WakaKlockaFlame
Basic
Check-in dag 7 från hemmakontoret!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@BernsTidigare har det endast varit de som är kvar som får köpa lotter, lite som en belöning att man tar sig igenom utmaningen. Visst är det samma som gäller i år @Berns?
Man måste ha köpt lotterna innan man åker ut.@Berns
För att klargöra... Om en deltagare åker ut i helgen efter veckans dragning..
Då är det OK att dom är med och köper lotter i den nya pågående veckan eller räknas det från måndagen??
För i så fall är det ju OK att @watchesbyse tex är med och köper lotter till vecka två eftersom han utgick igår söndag?
Var drar vi gränsen?
Vilket borde vara lätt att styra över då man inte bara "råkar" åka utMan måste ha köpt lotterna innan man åker ut.
Då kommer man vakna varje natt fram till OWG 2023 med detta på näthinnan.Vilket borde vara lätt att styra över då man inte bara "råkar" åka ut
Den klockan, jag har inte bestämt mig, antingen älskar jag den, eller så är den verkligen inget för mig....frän är den i vilket fall som helst!Incheckning dag 7. Hemmakontoret som gäller idag.
Jag förstår dig, kunde inte låta bli den pga det damaskerade stålet samt att den ser ut som en gammal djupmätare. Har kanske burit den ett par gånger innan så nu tvingar jag mig testa den ordentligtDen klockan, jag har inte bestämt mig, antingen älskar jag den, eller så är den verkligen inget för mig....frän är den i vilket fall som helst!
Tydligen flera som gillar Mickey Mouse...Checkar motvilligt in dag 7/31. Bild 1
asså spontant så finns det väl ingen som inte gillar Musse Pigg, eller?Tydligen flera som gillar Mickey Mouse...