Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
asså spontant så finns det väl ingen som inte gillar Musse Pigg, eller?
Nä, den är i metall av något slag. Likadant verk som i någon Marathon no date-dykare också så det är väl en division upp från rent skräp åtminstone.
Började barnens sportlov med en helg i stugan. Tur man har en robust plastklocka till vedhuggning och skoterkörning. Än tickar TEXT-TV-klockan på.
Hatar den lilla klämkäcka jäveln , nej TACKA vet jag Kalle. A, han har ett mer mänskligt temperament som jag gillar
hmmm, kanske moderiktiga tjafs som kidsen har på brallorna hade funkat även för skjortärmar?Checkar in denna hektiska dag 7 med bilder som är dryga timmen gamla.
Min trevliga GS-dykare är bra på många saker men inte på att smita in under skjortmanschetter.
Ha en fin måndag alla våndandes OWGare.
Checkar in denna hektiska dag 7 med bilder som är dryga timmen gamla.
Min trevliga GS-dykare är bra på många saker men inte på att smita in under skjortmanschetter.
Ha en fin måndag alla våndandes OWGare.
Dag 6? Eru från framtiden eller nåt . Fin klocka iaf .Dag 6, VAB och sjökort!
Veckan börjar bra... Idag får du att göra @Back !Men vaf-n…!! Vaknade idag och tänkte att man skulle ladda g-shocken i solskenet!
Fail. OWGM skulle ju bli snorlätt ju. Har alltid garvat åt andra som inte klarar en månad…jaja. En vecka är inte fy skam
Jaha, det var så man skulle tolka det? För mig ser alla gshocks samma lika ut så reagerade inte ens
Auch, råkade visst outa att jag kan resa i tiden, glöm bara bort det du såg...Dag 6? Eru från framtiden eller nåt . Fin klocka iaf .
Sånt jävla mörkertal! 10 på 1, 10 fuskar på varje person på listan
GTG med @Derix?Inreder sonens rum idag. Vad passar då bättre än OWG-klockan med musse
Staafen sa det bäst själv, det är för bra priser i år. Nästa år får det bli nyckelringar och putsdukar igen... MAXSånt jävla mörkertal! 10 på 1, 10 fuskar på varje person på listan