Nyss hemkommen från jobbet och 20 grader varmt i uterummet. Underbara värmande sol!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Misstänkte hur det skulle sluta i år när jag fick ett köperbjudande det inte gick att motstå. Höll mig igår eftersom jag åkte till jobbet direkt efter att ha hämtat ut paketet, men idag efter att länken var justerad efter en klocka i samma serie så var det tvärkört.
FAIL! @Staafen
Jag tänker om jag byter mellan guld/svart/ghost/utan vridring en gång i veckan så kommer det här gå galant…
Spänn på dig Grand Seikon och fota klocka med en gazpacho så kanske folk tror att du är @LesaHemmajobb är inte bra för den psykiska hälsan, nu ligger ju alla här och vill få handledstid
Haha.. Jasså är det så det ska användas.. Tack! Nu förstår jag vitsen..Faen va gött , äntligen dags att gå hem, blev nästan 30 min övertid idag
8 dagar in
Kunde inte motstå frestelsen för att prova en nyinköpt dinka.
Kan som tur är bidra med några priser till lotteriet men är klart besviken på min insats.
Kämpa på alla ni andra!
Bildbevis. @Staafen jobba8 dagar in
Kunde inte motstå frestelsen för att prova en nyinköpt dinka.
Kan som tur är bidra med några priser till lotteriet men är klart besviken på min insats.
Kämpa på alla ni andra!