Nu börjar folk trilla av pinn i tråden.
Själv ångar jag på.
Dag 8
Själv ångar jag på.
Dag 8
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja absolut. Jag är påväg hem efter en vecka utan så mycket internet. Ska uppdatera listan ikväll.@Berns Kommer OWGmarch listan på hemsidan uppdateras? Jag och grabbarna var lite sena ute men kämpar på som fasen. Måste ju kunna skryta till fruarna att vi också har det jobbigt ibland
Säkert clabben. Bara börja med penicillin på en gång!
Vilken åker på då?Hemmajobb är inte bra för den psykiska hälsan, nu ligger ju alla här och vill få handledstid
Hemmajobb är inte bra för den psykiska hälsan, nu ligger ju alla här och vill få handledstid
Det är nog Tudor Sub som lockar mest just nu Men det varierar från dag till dag!Vilken åker på då?
Jo det har du ju rätt i, då är det en klocka mindre att längta efter. Nästa år kanske det är lika bra att sälja av hela skiten och vara OWG på riktigtHade inte det enklaste bara varit att sälja din SBGN001 till mig?
Coolt band. Var har du köpt det?Nytt band igen här på dag 8. Väntar tålmodigt på en ny länk som bör dyka upp här i dagarna
Tack!Coolt band. Var har du köpt det?
Snart dags att sladda hem i snön
Hur gick kundmötet? Eller var det en annan dag?
Är det månne min f.d. Lollipop som är parkerad i kvartetten…?Hemmajobb är inte bra för den psykiska hälsan, nu ligger ju alla här och vill få handledstid