Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag väntar några dagar och drar ut på det härliga.Kom hit då Fatman!!!
Du fångar mig aldrig ditt fjäderfäJag väntar några dagar och drar ut på det härliga.
Nä jag tycker vi börjar 2 Mars det här året, så är hemskheterna en dag kortare Så 3 dagar kvar låter mycket bra!Dum fråga men på sidan står det 3 dagar kvar? Är det inte den 1 Mars?
Låter bra då kanske jag hinner få hem min klocka jag köpt sounds good to meNä jag tycker vi börjar 2 Mars det här året, så är hemskheterna en dag kortare Så 3 dagar kvar låter mycket bra!
Är du ändå inne på dressare så tycker jag du ska kolla in KS SnåldrakeKanske lite tråkig i år men vill försöka stå ut hel månad så det får bli snoopy eller reverso
Kan väl inte vara så att han medvetet håller sig borta va? NäääHörru @thewordfox hat du bestämt dig för vilken klocka det blir för din del eller? Jag kan inte både anmäla dig till detta och välja din klocka. Eller alltså..jag KAN, men jag får ju inte välja för dig.
Han är som en påtänd iller så fort ämnet kommer på tal. ”JAG ÄR HÄR! NU ÄR JAG DÄR!” och försöker dodga migKan väl inte vara så att han medvetet håller sig borta va? Näää
Typiskt rävillerbeteendeHan är som en påtänd iller så fort ämnet kommer på tal. ”JAG ÄR HÄR! NU ÄR JAG DÄR!” och försöker dodga mig
Jag valde åt dig för typ en månad senJag har fortfarande inte valt klocka.
Tur att det står på visarna vad de visar så att man inte tar fel. Den långa skulle ju kunna vara timme.Jag valde åt dig för typ en månad sen
Förutsätter ju att man kan engelskaTur att det står på visarna vad de visar så att man inte tar fel. Den långa skulle ju kunna vara timme.
@BernsFörsöker anmäla mig men får detta meddelande:
Error: Sorry, the nonce security check didn't pass. Please reload the page and try again. You may want to try clearing your browser cache as a last attempt.
Gjort det som står, men fungerar ändå inte - någon som har något förslag?
Skicka alla uppgifter som DM till mig så fixar jag det.Försöker anmäla mig men får detta meddelande:
Error: Sorry, the nonce security check didn't pass. Please reload the page and try again. You may want to try clearing your browser cache as a last attempt.
Gjort det som står, men fungerar ändå inte - någon som har något förslag?
Jag litar blint på att du är behjälplig här!Typiskt rävillerbeteende
Det är bara ta fram håven och hoppas på det bästa...