Upp med några options så väljer vi andra åt dig
Alternativt, ge oss en budget fria händer att köpa något ""fint"" till dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upp med några options så väljer vi andra åt dig
Nej tack, det är svårt nog som det är. Inget illa menat men av erfarenhet litar jag inte ett dugg på majoriteten av deltagarna.Upp med några options så väljer vi andra åt dig
Alternativt, ge oss en budget fria händer att köpa något ""fint"" till dig
KS Snåldrake är fortfarande up for grabs!Nej tack, det är svårt nog som det är. Inget illa menat men av erfarenhet litar jag inte ett dugg på majoriteten av deltagarna.
Allt kan vara en potentiell fälla!
Som tur är har jag inte bett om råd, smart va?KS Snåldrake är fortfarande up for grabs!
Råkade ha några som passar hemma så ett batteribyte i veckan kommer jag kunna med utan extra inköp! Sen har klockan en supersmart funktion som stänger av lumen efter 4 sekunder i fall man glömmer så batterierna håller nog ett tagSom tur är har jag inte bett om råd, smart va?
Har du laddat upp med några kartonger batterier till din skönhet, eller räknar du kallt med att det räcker en hel månad?
"Lumen" ser mer ut som sirener i mina ögon.Råkade ha några som passar hemma så ett batteribyte i veckan kommer jag kunna med utan extra inköp! Sen har klockan en supersmart funktion som stänger av lumen efter 4 sekunder i fall man glömmer så batterierna håller nog ett tag
Den klocka som är på armen dag 1 = hela månadens klocka
Är det verkligen de sista? Jag har en minnesbild av att jag blev obstinat och straffade ut mig med ett klockbyte tätt inpå mållinjen?Och så var det dags för 22 års sista slaps (Och tydligen ett par bautastora G-shockloggor )
Dag 26-31:
@Cosmo @brinktime @Lupin @jamesfranco @Back bonus och 2x kollektivslap
Kan ju självklart ha missat någon slap förra året. Får snoka lite.Är det verkligen de sista? Jag har en minnesbild av att jag blev obstinat och straffade ut mig med ett klockbyte tätt inpå mållinjen?
Verkar som Batman missade denKan ju självklart ha missat någon slap förra året. Får snoka lite.
Eller smög du ut dig?
Edit.. Jodå.. 5 i midnatt obstinerade du
Men fasen vet om Båtsman uppmärksammade det, för jag tror du klarade dig undan en kindklapp..
Byta band är helt okejFörra året tvekade då jag anser mig själv fortfarande ny i klocksvängen. Men i år så är det bara tuta och köra.
Frugan ville att jag skulle köra hennes bling-bling guld (mässing?) Fossil, men jag känner att det hade inte slutat väl .
Nu blir det istället min Stowa Flieger Classic 40. Frugan tycker dock det är fusk att man får byta band. Har det varit en poll på detta tidigare?
Jag håller med henne.Förra året tvekade då jag anser mig själv fortfarande ny i klocksvängen. Men i år så är det bara tuta och köra.
Frugan ville att jag skulle köra hennes bling-bling guld (mässing?) Fossil, men jag känner att det hade inte slutat väl .
Nu blir det istället min Stowa Flieger Classic 40. Frugan tycker dock det är fusk att man får byta band. Har det varit en poll på detta tidigare?
Du har iaf band på din klocka...Jag håller med henne.
Byta band... Tsss
Annars hade det ju vart ett fickur Eller hur var det @Denke sa??Du har iaf band på din klocka...
Ja, som man ska ha i en månad! Eller två timmar som förra åretAnnars hade det ju vart ett fickur Eller hur var det @Denke sa??