Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan väl nästan tycka att han förtjänar ett fripass med tanke på att han skapade tråden som alla dårar (Edit: förlåt investerare) kan hålla till i a.k.a spåkuletråden.Fortfarande inget från @Zingo77. Spänningen är olidlig.
Sova länge? Du konstaterade sovmorgon igår. Ska du ha sovmorgon igen?!Tar dagens första kopp, checkar in officiellt på mars 10:e dag och tackar en högre makt för att det är fredag! IMORGON ska jag sova länge
Det är korrekt! Man kan bevisligen inte hushålla på sömn, igår var jag pigg när jag vaknade. Idag gråtfärdig! Så imorgon DÅ JÄVLAR!Sova länge? Du konstaterade sovmorgon igår. Ska du ha sovmorgon igen?!
Gratis till Tusen! ...Eller vad man säger.Börjar dg 10 med inlägg #1000.
Ni är ju veteraner båda två, själv anslöt jag juni 2017.Gratis till Tusen! ...Eller vad man säger.
Konstaterar också att vi båda, med drygt en veckas diff, anslöt till KS i februari 2017. Sedan ser det ju ut som om undertecknad kan ha bränt fler timmar i forumet.
Trodde du körde en BroncoArla morgonstund och först på jobbet. Det ska vi fira med lite kaffe
Ha en fin fredag allihop!