• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Lite oplanerat pillade med klocka och den nya mobilen framför datorskärmen.
I dag tog det 0,5 timmar från foto till inlägg, rekordsnabbt för mig;)
20230309_213151.jpg
:cool:

Avrapportering, 9/3
Lite seg dag på jobbet, snö och busväder gjorde ju sitt till. Men några bra beställningar och reparationer flöt ändå in och några surdegar avslutades.
Manschettknappen, en lite speciell...
I silver och koppar. En minnesgåva till anställda i ♀️ STORA med anledning av företagets 700-årsjubileum 1988. Design Glenn Roll. Tillverkad av Dahlgren & Co, Malmö.
Klockans lösa index skramlar vidare, ännu utan att orsaka mer problem än ögonirritation hos bäraren av klockan.
PSX_20230309_224712.jpg

Dag 10.
Klockan är fortsatt på och lotteri idag, betyder det samma tur som vid julkalendern?
Troligtvis.
Får man lägga upp sina kommentarer om hur chansen att vinna är noll?
Ja.
Är det gnälligt?
Absolut, det handlar ju om kidsen.
Kommer jag göra det ändå?
U bet!
Nu kan iaf dragningen inte beskyllas då den är publik!

4AC42E9E-A46E-482B-A250-8CFFF84335F0.jpeg

53929038-744F-4D8B-AE59-32BB36664A18.gif

IMG_8232.jpeg

Godmorgon. Tnr:100701. En kopp Espresso på morgonen är aldrig fel. Idag blir det ett besök på Antikmässan i Älvsjö för Frun å mig. Frun hittar säkert något vi kan spendera pengar på där ! Ha ´re bäst // 🧐 (Antikviteter är det enda område där gårdagen ännu har en framtid. //Harold Wilson)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp