Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ehh JA!! Vi kollade väl samma dragning?! Lite väl mycket lagg för att jag ska köpa att allt gått rätt och riktigt till…Domarn luktar whiskey!! Tycker lottningen var riggard Grattis till storkovan @Fliegerchronograph🚁 !
Visst var det riggat i år igen @Burnman ?
Vadå’rå? Har du använt den färdigt nu eller?Dags att lämna tillbaka värmekameran jag hörde tidigare idag!
Bästa priset! GRATTIS ÄntligenKors i taket, det måste ha blivit något fel i dragningen. Nu kan jag faila ur mig kommande vecka, eller kanske inte förresten. Jag är nog inne i ett vinnarflow.
Bästa priset! GRATTIS Äntligen
Jag misstänkte det !Tack! Det var ju ingen som märkte att jag gick in i studion och bytte ut 90% av lotterna till mina nummer när det laggade i början.
Ehh jo! Vi var faktiskt flera som märkte att något inte gick helt rätt till. Eller hur @NissestrTack! Det var ju ingen som märkte att jag gick in i studion och bytte ut 90% av lotterna till mina nummer när det laggade i början.
+1Jag misstänkte det !
Jag vann ju inte alla vinster trots att jag köpte 2 lotter…..
Hursomhelst, grattis! Cool G
Kan försöka uppdatera live nästa vecka i tråden.Jag skulle kunna göra det givet att jag inte måste hämta barnen den tiden.
Vadå’rå? Har du använt den färdigt nu eller?
Usch!! Låter besvärligt! Lycka tillYES! Succén uteblev, så det blir att hitta på någon annan väg att hitta vattenläckan
Ja otroligt stark början. Känns jätteroligt att vi lyckas så bra i år igen.Status i insamlingen efter det första lotteriet. Men i alla insamlingar så är det ju alltid på slutet som det brukar hända mest
Grattis!Nu blev OWGM svårt på riktigt!